سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هر کدام از هنرمندان استان بر اساس احساس وظیفه و نقش اجتماعی که دارند سعی در تاثیرگذاری مثبت بر انتخابات دارند زیرا هنرمندان الگوی مردم برای حضور در انتخابات هستند.

هنرمندان‌ خراسان رضوی سعی در تاثیرگذاری مثبت بر انتخابات‌ دارند

به گزارش قدس آنلاین، یوسف امینی افزود: بر همین اساس طی چند روز گذشته تعدادی گردهمایی و نشست در میان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد که برای انتخابات روز ۲۸ خرداد اعلام حضور کردند.

وی ادامه داد: رسانه‌های خراسان رضوی که جزء فعال‌ترین رسانه‌های کشور هستند نیز با موضوع انتخابات، نشست‌های اندیشه‌ورز و پیش‌بینی راهکارهای نوین را در کنار تهیه گزارش و درج مقالات در دستور کار قرار دادند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات، مربوط به یک قشر خاص در کشور محسوب نمی‌شود و متعلق به همه ایرانیان و یک مساله ملی است که نسبت سرنوشت کشور، سهیم هستند.

امینی با اشاره به این که در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم در آرزوی تعیین سرنوشت کشور خود بودند افزود: اکنون همه ما وظیفه داریم تا از این حق خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنیم و نگذاریم دیگران برایش تصمیم‌گیری کنند.

او به تاثیر گذاری هنرمندان بر جامعه اشاره و اضافه کرد: هنرمندان همیشه برای افراد جامعه پیشرو و الگو بوده اند و شاهد هستیم هنرمندانی که احساس وظیفه و تعهد دارند هم خودشان مشارکت خوبی در رویدادهای سیاسی و اجتماعی دارند و هم سعی در تشویق دیگران برای انجام وظایف سیاسی و اجتماعی دارند زیرا اگر مردم، مسوولان خوبی برای مدیریت کشور خود انتخاب کنند به طور قطع در ارتقای فرهنگ و هنر نیز تاثیرگذار هستند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اگر می‌خواهیم کشوری آباد و با نشاط داشته باشیم باید از این فرصت برای حضور در پای صندوق رای استفاده کنیم و هنرمندان و نخبگان هنری نیز در این دوره همراه با سایر مردم کشور، اتفاق بزرگی را در روز ۲۸ خرداد رقم خواهند زد.

امینی با اشاره به حضور هنرمندان رای اولی که برای اولین بار در پای صندوق انتخابات حاضر خواهند شد افزود: شور و شوقی که در میان رای اولی‌ها برای شرکت در انتخابات وجود دارد، ارزشمند است زیرا آنها احساس می‌کنند که توانایی در تعیین سرنوشت خود و آینده کشورشان را به عنوان یک موضوع مهم به دست آورده اند.

وی با اشاره به وظایف اداره کل ارشاد خراسان رضوی در موضوع انتخابات ادامه داد: ابزارها و شبکه‌های مختلف فرهنگی و هنری که ذیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جامعه قرار می‌گیرند بسیار عظیم و گسترده است و با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند سعی در ایفای نقش خود هستند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تبیین و اهمیت انتخابات و همچنین جایگاه آن و تاثیری که در آینده کشور خواهد گذاشت و نیز روشنگری اذهان مردم یکی از وظایف این مجموعه هاست زیرا هر رای ما در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است و شاهد این موضوع هستیم که دشمنان مدت‌هاست سعی دارند مردم در پای صندوق آرا حاضر نشوند و این گونه القاء می‌کنند که رای ما چه تاثیری در آینده کشوردارد؟

امینی افزود: رسانه های معاند و ضد نظام تلاش می‌کنند که مردم، کمتر در پای صندوق‌ آرا حاضر شوند و این درحالی است که می‌دانیم نباید از یک رای هم غفلت شود و جامعه بزرگ فرهنگی و هنری نیز در این انتخابات حضور پر رنگی دارند و دیگران را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی، دومین میان دوره‌ ای مجلس پنجم خبرگان رهبری و نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

حدود ۶۰ میلیون نفر در این انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.