مدیر حوزه های علمیه خواهران خواستار ایجاد شورای هماهنگی بین جامعه الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران شد و گفت: این شورا می تواند هماهنگی های لازم در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی، پشتیبانی، برنامه ریزی و ... را بین دو نهاد ایجاد کند.

جامعه الزهرا(س) فیضیه حوزه های علمیه خواهران است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در دیدار با خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س)، با تبریک انتصاب ایشان به مدیریت این نهاد حوزوی اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) افق پیش روی حوزه های علمیه خواهران است.

وی افزود: جامعه الزهرا(س) بمثابه فیضیه حوزه های علمیه خواهران است و قوت و قدرت این نهاد حوزوی، قوت و قدرت مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که بزرگی حوزه های علمیه خواهران زمانی مشخص خواهد شد که بزرگی داشته باشند و آن جامعه الزهرا(س) است، ادامه داد: جامعه الزهرا(س) باید قله، مأمن و الگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد همکاری و هماهنگی بیش از پیش این دو نهاد حوزوی در دوره جدید باشیم تا بتوانیم به عنوان دو بال توانمند، طلاب را به جایگاه و شخصیت مناسب خود رهنمون کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خواستار ایجاد شورای هماهنگی بین جامعه الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران شد و گفت: این شورا می تواند هماهنگی های لازم در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی، پشتیبانی، برنامه ریزی و ... را بین دو نهاد ایجاد کند.

وی با تأکید بر این که باید از فرصت ها و ظرفیت ها بیش از گذشته استفاده کنیم، بیان داشت: با هم افزایی بیشتر امکان بهره وری بهتر از فرصت های پیش رو مهیاتر خواهد شد و این می تواند ما را در رشد و تعالی جامعه الزهرا(س) و حوزه های علمیه خواهران کمک کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر همکاری های بیش از پیش حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: بنده با افتخار معتقد به گسترش ظرفیت های جامعه الزهرا(س) هستم.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.