طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۸۸ هزار و ۹۹۲ نفر در کشور برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۷۶۰ نفر جان خود را از دست دادند.

آمار کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۸۸۰۰۰ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

قدس آنلاین؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۷۷ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۴۷۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۰۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۶۱ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۱۶۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۲ هزار و ۵۸۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۸۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۱۵ هزار و ۷۱۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۶۲ هزار و ۲۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۱۰۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۷۹ هزار و ۶۰۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۸۸ هزار و ۹۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۵۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۴۹۱ هزار و ۱۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۸۹، ۵ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۲۸، ۵ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۹۳، ۴ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶ و ۴ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۷۴۲ مبتلا و کلمبیا نیز با ۳ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۵۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۲۸ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۷۰۱، ۲۸ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۰۰ و ۱۵ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۶۴۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور برزیل ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.