اصفهان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ثامن‌ الحجج (ع) و فاز اول بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل به بهره‌ برداری رسید.

دو بیمارستان در آران و بیدگل افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین؛ سید علیرضا مروجی در مراسم افتتاح بیمارستان‌های ثامن‌الحجج (ع) و امام حسن (ع) آران و بیدگل که با حضور سعید نمکی- وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان  در بخش‌های زنان و زایمان، رادیولوژی و تصویربرداری، اورژانس سرپایی، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه احداث شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به آغاز عملیات عمرانی احداث این بیمارستان در سال ۱۳۸۸، گفت: بیمارستان ثامن‌الحجج (ع) آران و بیدگل از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیران سلامت شهرستان آران و بیدگل احداث شده است.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی کاشان گفت: ۹۶ تخت برای این بیمارستان پیش بینی شده است که با کمک خیران و مردم این منطقه در آینده‌ای نزدیک تکمیل شده و خدمات با کیفیتی را به مردم این منطقه ارائه خواهد داد.

وی افزود: بهره برداری از بخش‌های ICU،  دستگاه‌های اندوسونوگرافی، آنژیوگرافی و ثبت نوار مغز دیجیتال مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، آزمایشگاه بیومارکرهای مولکولی دانشگاه پایگاه سلامت سبکبار از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.