با آغاز دهه کرامت، جهادگران سلامت به منظور افزایش گستره خدمات تشخیصی، درمانی و دارویی با حضور در ۶ روستای کم برخوردار حاشیه شهر مشهد به روستائیان خدمت‌رسانی کردند.

جهادگران سلامت در مسیر خدمت کریمانه به محرومان

به گزارش قدس آنلاین، اردوهای جهادی کانون سلامت رضوی به صورت ماهانه با حضور تیم‌هایی از پرستاران و پزشکان عمومی و متخصص در رشته‌های مختلف در مناطق حاشیه‌ای و روستاهای هم‌جوار شهر مشهد برگزار می‌شود.

به مناسبت فرا رسیدن دهه پر خیر و برکت کرامت، تیم درمانی کانون سلامت با حضور در روستاهای بابا نظر، درخت بید، برج موری، کلاته قدم، کوه سفید و کلاته حاج علی، از دقایق اولیه صبح انواع خدمات ویزیت، ارائه دارو و ارجاع به مراکز تخصصی درمانی شهر مشهد را به اهالی روستا ارائه دادند.

تیم متخصصان درمانی در جریان این اردوی جهادی در ۶ روستای هم‌جوار حاشیه شهر مشهد، در مجموع ۱۹۰ بیمار را ویزیت کردند و به آن‌ها داروی رایگان دادند.

همچنین در آخرین اردوی جهادگران سلامت که در دو روستای محوری کلاته عرب‌ها و کلاته عبدل از مناطق محروم حاشیه شهر مشهد برگزار شد، خدمات تشخیصی و درمانی متنوعی اعم از ویزیت عمومی، ویزیت تخصصی، غربالگری و آموزش، ارجاعات آزمایشگاهی، ارجاعات پاراکلینیک، ویزیت زنان و مامایی، ویزیت دندانپزشکی و نیز ویزیت در منزل برای بیماران سالخورده و از کارافتاده روستا انجام شد. در ضمن، به همه بیماران ویزیت شده داروی رایگان به همراه ماسک و بسته‌های نبات متبرک رضوی تحویل داده شد.

لازم به یادآوری است که اردوهای جهادی سلامت با رعایت دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بیماران در فواصل زمانی تعیین شده توسط جهادگران در محل ارائه خدمات حاضر شده و مورد معاینه قرار می‌گیرند تا از هرگونه تجمعی جلوگیری شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.