فرماندار طرقبه شاندیز از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور خبر داد و گفت: در سطح این شهرستان حدود ۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 ۶۰ هزار نفر در طرقبه شاندیز واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن حسینی  با اشاره به آمادگی کامل شهرستان طرقبه شاندیز برای برگزاری پرشور انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: تعرفه‌های انتخاباتی را تحویل گرفتیم، هماهنگی‌های لازم بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی در حد خیلی خوبی است و همه امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات خوب و سالم در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز افزود: از مردم شهرستان دعوت می‌کنیم با حضور خود در پای صندوق‌های رای سرنوشت خوبی را برای چهارسال آینده کشور در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستای خود رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه طرقبه شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۲ سوم جمعیت واجد شرایط رای دادن است که در سطح شهر و روستاهای شهرستان این عدد به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد.

حسینی با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در شهرستان طرقبه شاندیز افزود: تعداد ۸۱ شعبه اخذ رای در سطح شهر و روستاهای شهرستان پیش بینی شده است و حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در موضوع برگزاری انتخابات در سطح شهرستان دخیل است.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به مشارکت مردم شهرستان در انتخابات گذشته، تاکید کرد: مردم طرقبه شاندیز به لحاظ سیاسی و اجتماعی بلوغ بالایی دارند و همواره در انتخابات گذشته میزان مشارکت مردم شهرستان از میانگین استانی بالاتر بوده است.

فرماندار طرقبه شاندیز به تمهیدات پیش بینی شده برای قطعی احتمالی برق و اجرای پروتکل‌های بهداشتی اشاره و بیان کرد: برای قطعی احتمالی برق در روز انتخابات هماهنگی‌های لازم انجام شده که قطعی برق نداشته باشیم ولی اگر احتمالا به دلایلی برق قطع شد دستگاه‌ها شارژ دارند و آفلاین کار می‌کنند، برای موضوع سلامت مردم در روز انتخابات هم پروتکل‌هایی را که ستاد کرونای کشور و استان ابلاغ کردند برابر با آن پروتکل ها بازرس‌هایی در روز انتخابات حضور دارند که این موارد را کنترل خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.