سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو تاکید کرد.

دعوت بسیج رسانه خراسان رضوی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش‌رو تاکید کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«انتخابات، مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی و حق تعیین سرنوشت ملت است و هرچه از آغاز حیات نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) می‌گذرد، مردم‌سالاری دینی و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی  بیش از پیش ضرورت و اهمیت آن در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی نمایان می‌شود.

اهمیت شرکت در انتخابات و ضرورت حضور جمهور در بیان امام خمینی به عنوان بنیانگذار و معمار انقلاب این چنین تاکید می‌شود: اگر خدای نخواسته بر اسلام یا کشور اسلامی از ناحیه عدم دخالت در سرنوشت جامعه لطمه و صدمه‌ای وارد شود، یک یک تمام ملت در پیشگاه خدای قهار توانا مسئول خواهیم بود و نسل‌های آینده که ممکن است از کناره‌گیری‌های کنونی مورد هزارگونه تجاوز واقع شوند ما را نبخشند.

در ۴ دهه گذشته انتخابات در هیچ شرایطی حتی در دوران دفاع مقدس و موشک باران و حملات هوایی صدام حسین تعطیل و یا با تاخیر برگزار نشده است و این دلیل محکمی بر نیاز جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم است.

انتخابات پیش‌رو برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آغازین دهه چهارم و گام دوم بیش از سایر دوره‌ها دارای اهمیت است و صف‌آرایی جبهه رسانه‌ای استعمار و استکباری با القا ناامیدی و بی‌تاثیر بودن رای مردم در پیشرفت همه جانبه ایران را باید قابل تامل دانست. در مسیر پیش رو رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی در آگاه‌سازی و امیدآفرینی دارند.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ضمن دعوت از مردم شهید پرور در اقصی نقاط ایران و جهان برای شرکت در انتخابات پیش‌رو از رسانه‌های جبهه انقلاب انتظار دارد ضمن رعایت اخلاق رسانه‌ای، امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی زمینه را برای حضور حداکثری مردم با سلائق مختلف فراهم نمایند. و در ادامه نیز مطالبات به حق مردم را با فوریت مطالبات اقتصادی و معیشت، مبارزه با فساد و تبعیض و اولویت مطالبات فرهنگی و علمی که زمینه اقتدار کشور را فراهم خواهد کرد از منتخبان مردم در شوراها و دولت پیگیری نمایند.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.