موسسه هنرمندان پیشکسوت با انتشار بیانیه ای از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم دعوت کرد تا در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته باشند.

دعوت از اصحاب فرهنگ و هنر برای مشارکت در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، در متن بیانیه موسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است:

«فَبَشِّرْ عِبَادِ، الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَه

ایران؛ سرزمینی غنی از فرهنگ. با تاریخی درخشان و تمدنی چند هزار ساله که فخر هر انسانی است. درگذر سال‌ها، طوفان‌های بسیاری را بر پیکر خود تحمل کرد، اما فرو نپاشید و همیشه ققنوس‌وار استوارتر از قبل قد علم کرد. 

در این روزهای بی‌قرار نیز امید و ایمان به پیروزمندی کشور نوری است برایمان. زمان شتاب‌ناپذیر می‌گذرد. اما فراموش نمی‌کند هرآنچه بر تاریخ ما گذشته است. هر شبانه روز می‌توان طرحی نو درانداخت و راهی نو ساخت. راهی برای فردایی پربار و پرافتخاربرای ایران عزیزمان. 

در مقاطع حساس تاریخ همواره نشان دادیم که این مردم هستند که حماسه آفرینی می‌کنند. اکنون نیز یکی از همان زمان‌ها است. تا همگی مسئولانه به پا خیزیم و سهم خود را در پیشرفت کشور ادا کنیم ودر زمانه جدید انتخابات یکی از جلوه‌های مردم سالاری دینی است که تبلور آن را در این چهل سال دیده‌ایم .و مردم با انتخاب خود سرنوشت کشور را برای چهار سال مشخص می‌کنند. با توجه به تکثر جامعه ایرانی و تنوع آن از نظر فرهنگی، قومی و مذهبی و جایگاهی که اصحاب فرهنگ و هنر به‌خصوص پیشکسوتان این حوزه در بین مردم فهیم ایران دارند،‌ موسسه هنرمندان پیشکسوت به نمایندگی از همه دلدادگان فرهنگ غنی ایران، همه مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد می کند.

مردم فهیم ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر برگ زرین دیگری از تاریخ این مرز وبوم را ورق می‌زنند. به امید روزهای بهتر برای ایران و ایرانی».

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.