سه باشگاه بارسلونا ، رئال مادرید و یوونتوس با اینکه با تهدید یوفا روبه‌رو شده بودند اما سال آینده نیز در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود.

بارسا، رئال و یووه در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود

به گزارش قدس آنلاین، 2 ماه گذشته سوپرلیگ اروپا با 12 باشگاه بزرگ آغاز شد ولی بیشتر از 48 ساعت دوام نداشت. تیم‌های اتلتیکومادرید، رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینتر، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، تاتنهام، آرسنال و لیورپول 12 باشگاهی بودند که اعلام کردند می‌خواهند در لیگی غیر از لیگ قهرمانان اروپا به نام «سوپرلیگ» بازی کنند اما اقدام آنها با اعتراض شدید هواداران فوتبال روبه‌رو شد.

همین اعتراضات باعث شد تا در کمتر از 48 ساعت موضوع سوپرلیگ اروپا با کنار کشیدن 9 تیم به اتمام برسد و تنها بارسا، رئال و یوونتوس در این رقابت بمانند.

یوفا اعلام کرد که اگر این 3 باشگاه از سوپرلیگ کنار نکشند آنها را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهد کرد ولی با استقامت این 3 باشگاه روی ایده سوپرلیگ مواجه شد.

با اینکه برخی اعتقاد داشتند که یوفا روی نظر خود خواهد ماند و با این 3 تیم یاغی برخورد خواهد کرد ولی مشخص شد که رئال، بارسا و یووه حتماً در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده حاضر خواهند بود.

طبق اعلام رسمی یوفا، 3 تیم مذکور در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود و چنین جریمه‌ای علیه آنها شکل نخواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.