مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از 8 سالی که کی روش بود و با همه کارهایی که برای پیشرفت این فوتبال انجام داد، نسلی که عوض کرد ، ثمره‌اش را الان تیم ملی می‌بیند.

طارمی: ثمره تغییر نسل کی‌روش را اکنون در تیم ملی می‌بینید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه دوست دارد با کدام تیم ‌ها در مرحله بعد همگروه شود، اظهار داشت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند، کار می‌کنند تا به جام جهانی صعود کنند و فکر نمی‌کنم فرقی بین تیم‌ها باشد.

وی در مورد اتمام قرارداد اسکوچیچ  و  نظرش در مورد کادرفنی به عنوان بازیکن چیست، گفت: خودتان جواب خودتان را دادید و من به عنوان بازیکن بازی می‌کنم و کار مدیریت را به مدیران می‌سپاریم.

مهاجم تیم ملی در مورد نتایجی که گرفته شد و امیدها و  اعتماد به نفس به تیم بازگشت، اظهار داشت:  ناامید که نشده بودیم و مطمئن بودیم که صعود می‌کنیم اما شاید یکسری ناامید شده بودند اما بازیکنان ناامید نشده بودند اما نمی‌شد قبل از صعود صحبتش را مطرح کنیم.شما دیدید تلاش کردیم تا بهترین عملکردمان را برای مردم عزیز انجام بدهیم و خدا را شکر به مرحله بعد صعود کردیم.

طارمی در مورد مسابقات  مرحله بعد  و بازی با تیم‌های مهم دیگر و اینکه  بعد از جدایی کی‌روش دوباره تیم ملی به آن شرایط قبل برخواهد گشت به خبرنگار فارس گفت: بعد از آن اتفاق خیلی سخت است که روند به آن شکل را دنبال کنیم. بعد از 8 سالی که کی روش بود و با همه کارهایی که برای پیشرفت این فوتبال انجام داد و نسلی که  عوض کرد  ثمره‌اش را الان تیم ملی می‌بیند،  بدون برنامه ریزی خاصی که در گذشته وجود داشت و برنامه ریزی دقیق و منظمی که الان وجود دارد  بازیکنان توانسته‌ایم  همدل صعود کنیم. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، خوشایند باشد. دل مردم را برای چند روز شاد کنیم و به جام جهانی صعود کنیم و در جام جهانی هم خوب بازی کنیم، شاد کردن دل مردم بزرگترین نعمتی است که خداوند می‌تواند به ما بدهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.