کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن مترصد آن است تا در هر فرصتی صفوف متحد مردم را بشکند، در جامعه شکاف و اختلاف‌های بزرگی را بین مردم و مسوولین به وجود بیاورد درحالی که رأی دادن به عنوان یک تکلیف برای ما که خود باید سرنوشت خود را مشخص کنیم از منظر جامعه اسلامی باید یک موضوع حائز اهمیت باشد.

هدف گذاری دشمن، ممانعت  از رفتن مردم به پای صندوق رأی است/ حضور جوانان در عرصه انتخابات می‌تواند به حل مشکلات کشور منجر شود

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی و سیاست خارجی در گفت و گو با قدس آنلاین در خصوص بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: سخنان مقام معظم رهبری در لحظات حساسی پخش شد، چرا که ایشان قصد داشتند تا مردم را متوجه اهمیت حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری کنند از این منظر رهبر فرزانه انقلاب سه محور را مورد توجه و تاکید قرار دادند.

وی دراین باره خاطر نشان کرد: مساله بیدار باش به ملت ایران، امید به آینده و روشن کردن اهداف و نیات دشمن برای ایران اسلامی و ملت مسلمان. مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند که دشمنان جنگ روانی علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران راه انداخته اند تا اهداف خود را به پیش ببرند. آنها دائما تلاش می کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند و آنها را با هدف گذاری های خاص خود از رفتن به پای صندوق رای منع کنند.

کنعانی مقدم دراین باره افزود: شبکه های فارسی زبان به عنوان تریبون های دشمنان جمهوری اسلامی بر آن هستند تا به اشکال و بهانه ها و توجیهات مختلف مردم را از رفتن به پای صندوق رای بازدارند، آنها دائما با توسل به این دروغ بزرگ که دولت آینده پشتوانه مردمی ندارد، درصددند تا نارضایتی را در جامعه افزایش دهند تا مشارکت بالایی در انتخابات صورت نگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی تبعات توجه به توطئه های دشمنان مردم ایران را اینگونه عنوان کرد و گفت: به هر حال آنها با عدم راهی دهی مردم در انتخابات ریاست جمهوری مترصد این موضوع هستند که به پشتوانه کاهش مشارکت مردم در کشور دست به اقدامات خرابکارانه تروریستی بزنند و دست ایران را برای هر گونه چانه زنی در مجامع بین المللی برای مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی با توسل به عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ببندند، لذا مردم باید به تبعات این موضوع اهمیت بدهند و خود را برای حضور در انتخاباتی پرشور آماده کنند.

کنعانی مقدم در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند اعلام خطری بود مبنی بر اینکه اگر دولت آینده توانایی لازم برای حل مشکلات کشوررا نداشته باشد و مشکلات انباشته کشور روی زمین بماند، قطعا فشار بیشتری به مردم وارد می شود، بنابراین برای کاهش فشارهای اقتصادی و توسعه اقتصاد مردم باید احساس تکلیف کنند، هم از نظر قانونی، شرعی و حقوق شهروندی که خود باید آینده کشور را بسازند و اجازه ندهند از بیرون از کشور برای سرنوشت آنها حکمی صادر شود چرا که دشمن مترصد آن است تا در هر فرصتی صفوف متحد مردم را بشکند، در جامعه شکاف و اختلاف های بزرگی را بین مردم و مسوولین به وجود بیاورد درحالی که رأی دادن به عنوان یک تکلیف برای ما که خود باید سرنوشت خود را مشخص کنیم از منظر جامعه اسلامی باید یک موضوع حائز اهمیت باشد.

 حسین کنعانی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه و امید زیادی به جوانان و نخبگان کشور دارند. ایشان این نوید را به مردم دادند که اگر حضور و مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد آینده بهتری در انتظار مردم ایران خواهد بود چرا که به همت و پشتکار جوانان، پیشرانها، پیشتازها و پیشگامان انقلاب اسلامی و کشور مشکلات یکی پس از دیگری حل می شود، همانگونه که دانشمندان جوان ایران واکسن برکت را برای نجات جان مردم ساختند و در بسیاری از حوزه‌ها یکه تاز هستند قطعا حضور جوانان در عرصه انتخابات وتعیین سرنوشت کشور می تواند منجر به حل مشکلات کشور شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.