همدان- رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان و کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس آگاهی استان همدان، سرهنگ علی اسد بیگی رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان و کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی سطح شهر همدان، تیم ویژه‌ای از ماموران مبارزه با سرقت تشکیل و با انجام تحقیقات گسترده میدانی، جمع آوری دلایل و مستندات، یک سارق را در این خصوص شناسایی کردند.

اسد بیگی  افزود: پس از انجام تحقیقات محلی مشخص شد، متهم در پاتوق‌های مختلف دوستان خود اقامت داشته و مکان مشخصی از وی در دسترس نیست که با اقدامات پیچیده پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: نامبرده در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی به همراه ۵ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد و در ادامه کلیه همدستان او با هماهنگی قضایی دستگیر و به سرقت ۱۵ دستگاه موتور سیکلت و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که با راهنمایی متهمان ۲ خریدار اموال و احشام مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کلیه صحنه‌های سرقت تایید، شاکیان شناسایی و تعدادی از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.