حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، رای خود را به صندوق انداختند.

رهبر معظم انقلاب: امروز متعلق به مردم است

قدس آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله)، رای خود را برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداختند.

رهبرانقلاب بعد از رأی دادن فرمودند: روز انتخابات روز ملت ایران است؛ امروز میدان دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند.   

رهبر انقلاب فرمودند: مردم هستند که با حضور در پای صندوقهای رأی و با دادن رأی در واقع تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سالهای آینده معین می‌کنند.

ایشان تاکید کردند: امروز متعلق به مردم است. و هرکاری که ملت ایران امروز تا شب انجام دهند از حضور در صندوق و دادن رأی، سازنده آینده ایران است. تعیین کننده سرنوشت چندساله ایران است. 

رهبری انقلاب فرمودند: درست به همین دلیل است که خرد حکم می کند که در این آزمون ملی و سراسری همه شرکت کنند.

 در این دوره بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن واجد شرایط رای دادن هستند.

همچنین در این دوره یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.