مدیر گروه بهداشت محیط سلامت و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵۸۰ ناظر بهداشتی در شعب رای‌گیری انتخابات در شهرها و روستاهای مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت دارند.

نظارت ۵۸۰ ناظر بهداشتی بر رعایت پروتکل ها در شعب اخذ رای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر حسنی  افزود: در این نظارتها رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نظارت بر طبخ غذا برای عوامل اجرایی انتخابات مورد تاکید جدی است.
وی اضافه کرد: امکان شستن دستها همراه با صابون برای رای دهندگان در تمامی پنج هزار و ۷۳ شعب اخذ رای در خراسان رضوی فراهم شده است همچنین مواد ضد عفونی نیز در شعب رای‌گیری پیش‌بینی شده است.
مدیر گروه بهداشت محیط سلامت و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام عوامل اجرایی انتخابات در خراسان رضوی از نظر ابتلا به بیماری کرونا پایش شده‌اند و این اقدام از طریق سامانه سینا و همچنین فرمهای خود اظهاری انجام شده است به طوری که به آنها گفته شده است که اگر کوچکترین علائمی از سرماخوردگی مشاهده کردید حتما برای معرفی فرد جایگزین اطلاع‌رسانی کنید.

حسنی افزود: پرهیز از به کارگیری افراد مشکل دار و با سن بالا و دارای بیماریهای قلبی و زمینه‌ای به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای مورد تاکید است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.