نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای خراسان رضوی اعلام شد.

اعلام نتایج ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، تاکنون و پس از شمارش آرائ ،  نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در برخی از شهرهای خراسان رضوی اعلام شد.

*گناباد

 حامد قربانی، فرماندار شهرستان گناباد    در این باره اظهار داشت: بر اساس شمارش آراء، مهدی صفاری شهری با چهار هزار و ۴۴۴ رای، مهران حسین زاده با سه هزار و ۴۳۲ رای ، سعید فولادی با ۲ هزار و ۹۶۸ رای، علیرضا طیبی نوغابی با ۲ هزار و ۷۹۶ رای و علیرضا موحد با هزار و ۷۲۹ رای به عنوان اعضای منتخب مردم به ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر گناباد راه یافتند.

وی ادامه داد: محمد صابری نوغابی و حسین باقری هم به ترتیب با ۲ هزار و ۵۰۹ رای و ۲ هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار گناباد گفت: همچنین در شهر بیدخت نیز احمد علی اصغری با ۶۹۱ رای، محمد حیدری با ۵۹۰ رای، حسین  قاسم زاده بیدختی با ۵۶۷ رای، حسین افکار بیدختی با  ۴۷۴ رای و مرتضی دهقانی با ۴۵۱ رای به شورای اسلامی راه یافتند و فرشاد میثمی با ۴۴۹ رای و محمد امانیان با ۳۳۷ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

قربانی افزود: در شهر روشناوند نیز اسماعیل کرمی با ۸۴۵ رای، ید الله شریفی با ۷۱۹ رای، محمد سلمانی با ۶۶۸ رای، محسن قاسمی روشناوند با  ۶۴۵ رای و نجمه امامی با ۶۲۲ رای منتخب مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شدند و یحیی شریفی با ۳۸۴ رای و صیاد نجاری با ۲۸۵ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر کاخک نیز حمید مقیمیان با هزار و ۴۰۹ رای، رضا مقیمی کاخکی با ۸۶۵ رای، محمد نجاریان کاخکی با ۷۲۱ رای، محمد رضا جعفری با ۵۷۹ رای  و محمد وفایی با ۴۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و محمد خیاط کاخکی با ۴۸۳ رای و محمد نظام زاده با ۴۵۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.  

*بجستان

فرماندار بجستان  نیز در مورد نتایج نهایی ششمین دوره شورای اسلامی  این شهرستان افزود: در انتخابات شورای اسلامی شهر بجستان از مجموع چهار هزار و ۷۶۳ برگ رای صحیح حسین قربان زاده با هزار و ۹۶۸ رای ، سید مهدی مرجان با هزار و ۹۳۲ رای، مسلم سرمدی با هزار و ۹۱۴ رای و ابوالقاسم استادزاده بجستانی با هزار و ۷۵۲ رای و جعفر نقی زاده با هزار و ۵۰۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند

حسین ابراهیمی کردیانی گفت: سید مهدی مرجان زاده، حمید طحانیان بجستانی و رضا کریم زاده بجستانی به ترتیب با هزار و ۱۱۵، هزار و ۹۷ و ۷۹۹ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بجستان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر یونسی هم از مجموع هزار و ۵۹۵ رای صحیح محمد معصومی با ۸۶۱ رای و حسین چوپانی با ۷۵۷ رای ، زهرا رزم آرا با ۷۲۳ رای و حسن ذاکر با ۴۴۲ رای و روح الله ارفع با ۳۳۵ رای به عنوان اعضای منتخب اعلام شدند.

فرماندار بجستان گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۵۵۰ برگ صحیح انتخابات ریاست جمهوری در بجستان سید ابراهیم رییسی ۱۱ هزار و ۹۷۳ رای، عبدالناصر  همتی هزار و ۱۶۶ رای، محسن رضایی میرقائد ۷۹۳ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  ۶۱۸ رای را به خود اختصاص دادند.

وی میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بجستان را ۶۸ درصد ذکر کرد.

*رشتخوار

خالقداد عرب  از مشارکت ۸۲ درصدی مردم رشتخوار در انتخابات خبر داد و اظهارکرد: از مجموع جمعیت ۶۰ هزار نفری رشتخوار، ۴۵ هزار نفر واجدشرایط رای دادن بودند.

فرماندار رشتخوار گفت : ۵۰ هزار تعرفه تحویل ما شد که از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۶۲ تعرفه مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه تخلفی در شهرستان رشتخوار گزارش نشده است، حضور پررنگ مردم رشتخوار را نشان از بصیرت مردم در این شهرستان عنوان کرد.

عرب گفت: در انتخابات شوراهای شهر آقایان محمد نجفی، سید حسن حسین زاده، محمد چوبی، بهروز اسلامی‌نژاد و سعید علیپور وارد ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشتخوار شدند.

فرماندار رشتخوار بیان کرد:کل آراء ماخوذه ریاست جمهوری  ۳۶ هزار و ۳۱۹ رای است که از این تعداد آیت الله رییسی بیشترین رای را به خود اختصاص داده است.

*خواف

فرماندار شهرستان خواف نیز اظهار کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر خواف از مجموع ۲۱ هزار و ۴۷۸ رای صحیح اخذ شده پرویز خواجه احراررودی با چهار هزار و ۹۹۷ رای ، نصرالله باعقیده با چهار هزار و ۹۶۷ رای، غلام یحیی کتابی رودی با چهار هزار و ۶۰۴ رای، گل محمد قادری با چهار هزار و  ۵۱۴ رای و منصور مهیج رودی با  چهار هزار و ۳۹۱ رای به ششمین شورای اسلامی شهر خواف راه یافتند.
حسین سنجرانی ادامه داد: محمد برقرار رودی با سه هزار و ۳۶۷ رای، مهران فیاض با سه هزار و ۱۶۸ رای و خداداد خوشدل نیز با ۲ هزار و ۴۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر خواف انتخاب شدند.
فرماندار خواف گفت: در انتخابات شهر نشتیفان نیز از مجموع ۲ هزار و ۷۹۱ رای صحیح ماخوذه عبدالله خبردار با کسب هزار و ۹۵۴ رای، محمد فولادپنجه با هزار و ۸۲۱ رای، شیر محمد خوشگوار نشتیفانی با هزار و ۷۵۶ رای، سراج الدین اصالت نشتیفانی با ۸۹۴ رای و عبدالوهاب شهامت نشتیفانی با ۸۸۱ رای به دوره ششم شورای اسلامی این شهر راه یافتند.
سنجرانی افزود: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سنگان هم از مجموع چهار هزار و ۱۰۳ رای ماخوذه آزاده جلالی سنگانی با هزار و ۸۲۰ رای، محمد جلالی سنگانی با هزار و ۷۰۹ رای، دین محمد جلالی سنگانی با هزار و ۶۰۵ رای ، جلیل یاربی سنگانی با هزار و ۶۷۴ رای و احمد خورشیدی سنگانی با هزار و ۵۰۸ رای به شورای این شهر راه یافتند.

وی ادامه داد: جان محمد خداپرست سنگانی با هزار و ۳۷۶ رای، عبدالرحمن حریف نشتیفانی با ۷۵۷ رای، محمود شکوری با ۶۵۹ رای و غلام حیدر داوودی با ۵۶۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سنگان انتخاب شدند.

فرماندار خواف گفت: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سلامی هم از مجموع سه هزار و  ۸۴۶ رای ماخوذه علی اصغر ابراهیم بای سلامی با ۲ هزار ۲۹۹ رای، علی اکبر باقری مقدم سلامی با هزار و ۸۸۳، علیرضا رمضان زاده سلامی با هزار و ۸۰۹، جعفر جعفر زاده  با هزار و ۷۶۶ رای و علی اکبر صالحی سلامی با هزار و ۶۶۳ رای به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.
سنجرانی افزود: سعید ابراهیم بای با هزار و ۵۷۸ رای، مهدی اسماعیلی سلامی و غلامحسین مهرعلی سلامی نیز با هزار و ۵۴۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سلامی انتخاب شدند.
وی ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی شهر قاسم آباد جلگه زوزن هم از ۲ هزار و ۸۷۴ رای ماخوذه مهدی جوانشیری با هزار و ۵۷۹ رای، محمد رضا زنگنه قاسم آبادی با هزار و ۵۲۲ رای، علی زنگنه با هزار و ۴۰۰ رای، محمد جوانشیری قاسم آبادی با هزار و ۳۱۲ رای و محمد تقی زنگنه با هزار و ۲۳۲ رای به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

فرماندار خواف گفت: نسرین عرب زوزنی با هزار و ۷۲ رای و رسول زنگنه قاسم آبادی با هزار و ۴۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر قاسم آباد انتخاب شدند.
مردم شیعه و اهل تسنن این شهرستان مرزی بیش از ۷۸ درصد در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند

*تربت حیدریه

حسین شرافتی‌راد  با اشاره به پایان یافتن شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری این شهرستان اظهارکرد: اردشیر ریاحی با ۲۳ هزار و ۹۵۷ رأی، اکبر آقابیگی با ۷ هزار و ۴۰۸ رأی، مهدی زاهدی با ۷هزار و ۳۰۸ رأی، مهدی جهانشیری با ۶ هزار و ۷۷۷ رأی، احمد وطن‌دوست با ۵ هزارو ۷۰۱ رأی، سید جمال یوسف‌زاده با ۵ هزار و ۱۹۳ رأی و حمید خوش‌طینت با ۵هزارو ۱۲۷ رأی به عنوان منتخبین مردم تربت حیدریه در ششمین دوره‌ شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در بایگ نیز به پایان رسید، ابراز کرد: علی اکبر مختاری با هزار و  ۱۴رأی، عباسعلی صادقی با ۹۳۲ رأی، محمدعلی میرشبی با ۷۳۸ رأی، علی اکبر خاکساری با ۶۹۴ رأی،جواد خاکپور ۶۴۸ رأی، رضا عیدی با ۶۳۶ رأی و حسن رحمانی با ۵۷۸ رأی به شورای اسلامی شهر بایگ راه یافتند.

شرافتی‌راد ادامه کرد:  سید رضا غیاثی با  ۵۴۲رأی، محمد نقدی با ۳۹۲ رأی، علی ادیبی ۳۹۱ رأی، عباس صفایی ۳۶۲ رأی، علی فضائلی‌فر با ۳۵۱رأی، رضا فرح پور با ۳۰۵ رأی و احمدعلیزاده با ۲۰۵ رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر کدکن انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر رباط سنگ نیز حسین گل‌محمدی با ۳۲۶ رأی، علی باقری با ۲۳۷رأی، محمدعلی محمدپور با ۲۲۲ رأی، هادی رضایی با ۲۰۵ رأی، زهرا احمدی با ۱۶۷ رأی  و محمود محبوب با ۱۶۳رأی به شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

فرماندار تربت حیدریه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تأکید کرد: سید ابراهیم رئیسی با کسب ۶۴ درصد آرای شهرستان و ۶۸هزار و ۹۸۸ رأی در صدر نامزدهای ریاست جمهوری در این شهرستان قرار دارد.

*جغتای

مرتضی محبی‌فر  با اشاره به حضور چشمگیر مردم  شهرستان جغتای در انتخابات اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا مشارکت ۷۸ درصدی مردم جغتای در انتخابات ثابت کرد که برآیند انتخابات نیز مطلوب خواهد بود

فرماندارجغتای با اشاره به اینکه حدود ۲۸ هزار تعرفه در این شهرستان استفاده شد، تشریح کرد: از این تعرفه مصرفی ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی ۲۱ و ۸۷۹ رای، محسن رضایی هزار و ۲۷۰رای، عبدالناصر همتی هزار و ۶۷۵ رای و قاضی زاده هاشمی ۵۹۰ رای ماخوذ شده جغتای را به خود اختصاص دادند

وی عنوان کرد: محمدجعفر جغتایی با هزار و ۸۳۷ رای، صادق جغتایی با هزار و ۶۵۲ رای، ابوطالب جغتایی با هزار و ۴۲۰ رای و  احمد احمدی‌زاده با هزار و ۲۸۲ رای به عنوان اعضای شورای شهر جغتای انتخاب شدند.

محبی‌فر در ادامه افزود: علی دادخواه با هزار و ۲۶۰ رای، سید مصطفی سجادی نسب با هزار و ۱۴۷ رای و نوروز علی جلالیان با ۸۳۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر جغتای انتخاب شدند.

فرماندار جغتای گفت: مهدی مسعودی با ۶۳۶ رای، مرتضی وفایی راد با ۵۵۱ رای، محمود کیوانلو با ۵۳۸ رای و ابوذرریواده با ۵۱۸ رای به عنوان اعضای شورای شهر ریوداه منتخب شدند.

وی تصریح کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین  دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۶۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهرستان جغتای برگزار شد.

*خلیل اباد و کندر

فرماندار شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: در پی حضور حماسی مردم کشور این بار مردم خلیل‌آباد برای سه انتخاب  پای صندوق‌های رای حاضر شدند که از ۲۵ و ۵۴۱ رای ماخوذه، سید ابراهیم رئیسی با ۱۹ و ۹۲۳ رای، محسن رضایی میرقائد هزار و ۱۴۹رای، عبدالناصر همتی با هزار و ۴۹ رای و امیرحسین  قاضی‌زاده هاشمی با ۶۹۰ رای از طرف مردم انتخاب شدند.

ابراهیم قاسم‌پور ادامه داد: مردم شهر خلیل آباد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برای انتخاب اعضای جدید نمایندگان خود در شورای شهر در ۱۰ شعبه شهر خلیل آباد حضور یافتند که  به ترتیب ۵ نفر عضو اصلی به شرح ذیل اعلام می شود:

علیرضا زیبایی خلیل‌آباد با هزار و ۹۷۴ رای، میثم دولتی با هزار و ۸۳۵ برگ رای، صادق باغبان خلیل‌آباد با هزار و ۸۲۱ برگ رای، احسان کاظم‌نژاد خلیل آباد، با هزار و ۷۰۷ برگ رای و سمیه  قلی‌نژاد سرمزده با هزار و ۶۳۷ برگ رای حائز بیشترین آرای مردم شدند و آزاده  خدادادی با هزار و ۴۹۹  و مهدی جمال با هزار و ۴۱۳ برگ رای نفرات علی البدل شناخته شدند.

درشهر کندر هم با دو هزار و ۶۵۷ رای ماخوذه مردم در این شهر، به ترتیب روح الله ناصری کندری را با کسب هزار و ۵۰۱ برگ رای، علیرضا آملی کندری با هزار و ۲۲۳ برگ رای و نیز اکرم رمضان‌زاده کندری با کسب ۹۹۷ برگ رای، محمدرضا سخایی با ۷۲۷ رای  و درمحمد گنج ‌بخش را  با ۶۸۸ برگ رای جزو ۵ نفر اصلی شورای شهر در شهر کندر  برای دوره ششم انتخاب  کردند.

محمد نوروزیان  عضو اصلی دوره پنجم، در این دوره  جزو اعضای علی البدل با ۶۴۶ رای  انتخاب شد.

*سرخس

محمدرضا رجبی‌مقدم درباره نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سرخس اظهار کرد: براساس آرای تجمیعی  نتایج نهایی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر سرخس به ترتیب خانم مرضیه نویدی، آقایان مهدی علیمیرزایی، غلامرضا لالوی، حمیدرضا داوری و حسین لایقی‌زاده با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو اصلی به شورای شهر راه یافتند.

فرماندار سرخس گفت: آقایان علیرضا نوتانی و غلام شهرکی نیز به عنوان عضو علی‌البدل هستند.

وی بیان کرد: نتایج دقیق پس از تجمیع سیستمی آرا به اطلاع مردم شریف سرخس می‌رسد.

*ششتمد

فرماندار ششتمد  نیز در مورد نتایج نهایی ششمین دوره شورای اسلامی این شهرستان بیان داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر ششتمد از مجموع هزار و ۹۴۰ برگ رای صحیح ماخوذه حسن قدرتی با هزار و هفت رای، محمد عسگری با ۸۲۸ رای، علی اکبری با ۸۲۸ رای، امیرحسین محمودی با ۷۶۸ رای و محمد حسین داوطلب با ۷۴۷ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

کلاته گفت:علی کهن و مریم ایوبی هم به ترتیب با ۷۳۹ و ۶۸۰ رای به عنوان منتخبان علی البدل شورای شهر ششتمد انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان ششتمد ۹۲۰ نفر در ۴۶ شعبه اخذ رای وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بر عهده داشتند.

*نقاب

فرماندار جوین نیز  در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر نقاب گفت:  از مجموع حدود چهار هزار و ۲۰۰ برگ رای صحیح اخذ شده علی محمد محمدی با ۲ هزار و ۸۹۹ رای، جواد جوادی با ۲ هزار و ۸۹۵ رای، حمزه ملک خواهی با ۲ هزار و ۴۱۴ رای، هاشم ملایجردی با ۲ هزار و ۳۶۸ رای و رحمت الله محمدی خواه با ۲ هزار و ۲۱۵رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی مشخص شدند.

حسین جمشیدی اضافه کرد: ابوالقاسم شمس آبادی و  مسعود نقابی هم به ترتیب با ۲ هزار و هشت و هزار و ۷۷۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر نقاب جوین انتخاب شدند.

فرماندار جوین گفت: حدود ۲ هزار نفر در بخش‌های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جوین مشارکت داشتند.

جمشیدی با اشاره به مشارکت ۷۹ درصدی مردم شهرستان جوین در انتخابات روز گذشته افزود: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۷۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده بود که این تعداد در انتخابات سال ۹۸ حدود ۶۰  شعبه اخذ رای بود.

*فریمان

عباسعلی صفایی، فرماندار فریمان بیان داشت: علیرضا اطاقی فریمانی با پنج هزار و ۲۴۳ رای، جواد رفوئی فریمانی با چهار هزار و ۷۲۸ رای، حسن هاشمی فریمانی با چهار هزار و  ۸۳ رای، رضا پورابراهیم با سه هزار و ۸۴۷ رای و حسین اسفند با سه هزار و ۵۶۷ رای به عضویت شورای شهر فریمان درآمدند.

وی ادامه داد: محمد روحی با هزار و ۲۲۷ رای، حمید خوشه بست با هزار و ۲۵۳ رای، علی آخرتی با هزار و ۲۴۰ رای، علی پاکدل اول با هزار و ۱۵۲ رای و غلامرضا جاویدی با ۹۴۷ رای به عنوان اعضای شورای شهر قلندرآباد انتخاب شدند.

فرماندار فریمان گفت: در شهر سفید سنگ هم علی حسین زاده با هزار و ۸۴۰ رای، حسین سلحشور سفید سنگی با هزار و ۵۶۷ رای، عبدالوهاب زابلی با هزار و ۵۳۵ رای، جواد سالاری با هزار و ۵۰۹ رای، حسن عطایی با هزار و ۴۰۴ رای به عضویت شورای شهر در آمدند.

صفایی پنج عضو منتخب شهر فرهادگرد را نیز محمد عرب زاده اسمعیل آباد با هزار و ۷۸۸ رای، مهدی توکلی نیا با هزار و ۵۹۳ رای، محمد خانزاده جامی با هزار و ۲۹۱ رای، علی توکلی نیا با هزار و ۱۶۲ رای و علی اصغر پاسبان با هزار و ۷۹ رای عنوان کرد.

او ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری سیدابراهیم رییسی ۳۵ هزار و ۱۷۴ رای، امیرحسین قاضی زاده هفت هزار و ۸۵۰ رای، محسن رضایی هزار و ۷۴۲ رای و عبدالناصر همتی نیز هزار و ۳۶۱ رای کسب کردند.

فرماندار فریمان گفت: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری سیدمحمدرضا مدرسی مصلی، عباس شاه رفعتی و غلامرضا مغیسه سه نامزد انتخابات میان‌دوره ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی هم هر کدام به ترتیب ۲۱ هزار و ۴۹۱ رای، ۱۱ هزار و ۹۵۵ رای و چهار هزار و ۹۶۱ رای به دست آوردند.

*فیروزه

ابوالفضل حکیم‌پور  اظهار کرد: از ۳۰ هزار و ۵۰۳ نفر واجد شرایط رای دادن در شهر فیروزه ۲۳ هزار و ۲۴۹ نفر در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار فیروزه ادامه داد: در نتایج شمارش آرا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  شهرستان فیروزه، سید ابراهیم رییسی ۱۷ هزار و ۲۴۳ رای، محسن رضایی هزار و ۵۵۲ رای، عبدالناصر همتی هزار و ۱۳۳ رای و  سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶۰۴ رای را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه میزان آرای باطله در این دوره ۲ هزار و ۶۱۱ رای بوده است، بیان کرد: در انتخابات خبرگان رهبری سید محمدرضا مدرسی مصلی ۷ هزار و ۹۵۹ رای، عباس شاه‌رفعتی ۶ هزار و ۳۲۶ رای و غلامرضا مغیسه ۳ هزار و ۶۶ رای را به خود اختصاص دادند.

حکیم‌پور افزود: منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر فیروزه آقایان ناصر بیگی خبری با ۱۱ هزار و ۷۵ رای، کیهان خجسته با ۸۲۷ رای، مجید سیرجانی با ۷۲۴ رای، محمد رضا طلایی با ۷۲۳ رای و مجید الوانی با ۷۱۵ رای هستند.

فرماندار فیروزه با بیان اینکه مردم با مشارکت و حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را به جهانیان نشان دادند، تاکید کرد: با پایان انتخابات همدلی، مشارکت و فعالیت سازنده باید جای رقابت را بگیرد تا در دوران پیش رو شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر در جهت رفاه و آسایش مردم باشیم.

*کاشمر

مسلم ساقی فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰شهرستان کاشمر در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان گفت : پس ازتجمیع آرا نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر صورتجلسه نتیجه اخذ رأی انتخابات شهر کاشمر تابع شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی طی فرم شماره ۳۰ تنظیم و به امضا اعضا هیات اجرایی و نظارت ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشمر رسید
وی گفت: در ۴۸ شعبه ثبت نام اخذ رای در شهر کاشمرو براساس ۳۷۲۵۳ تعداد کل برگهای رای مأخوذه(مجموع برگهای رای صحیح و باطله مأخوذه ) و۳۳۹۳۰برگ رای صحیح به ترتیب دارندگان بیشترین رای ، به نامزدهای انتخاباتی زیر تعلق گرفته است آقایان حسن اعمی بنده قرائی ۷۶۳۶ رأی ، محمد صادقی طرقی  ۷۱۸۳ رای ، علی اصغر مرادزاده ۶۹۷۲ رای ، میثم خزاعی فدافن  ۵۹۴۴ رای ،برات اله زارع سنجدکی  ۵۸۳۵  رای ،جواد زاده اکبر ۵۲۳۳  رای ،علی یوسف پور ۵۱۴۶ به عنوان اعضای اصلی و آقایان و خانم ها سیدامیرحسن سیادتی گویا ۴۹۹۲ رای ، نجمه السادات قرشی یزدی ۴۹۲۹ رای ،مجتبی آزادمنش ۴۷۷۶ رای ،فریده ساعی ۴۶۰۶ رأی ، شیما علی نیافیض آبادی ۴۵۹۵ رأی به عنوان ۵عضو علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر کاشمر با رأی اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند .

*تایباد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دبیر ستاد انتخابات فرمانداری تایباد پس از پایان شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نتایج شمارش آرای شهرهای تایباد، مشهد ریزه و کاریز اعضای اصلی و علی البدل منتخب را اعلام کرد.

عبدالرضا سپهری  گفت: در شهر تایباد اعضاء اصلی شورای شهر و آرای مکتسبه آن‌ها به ترتیب: محمد خدادای ۵۵۹۳ رای، یوسف یوسفی ۵۰۶۳ رای،  حسین دلیریان ۴۳۱۳ رای،  محمد دادمحمدی ۴۰۹۳ رای، آیدا عصمتی ۳۴۰۸ رای،  زکریا طغانی ۳۲۵۵ رای و  قاسم غلامرضاپور ۲۸۹۱ رای و اعضای علی البدل و تعداد آرای آن‌ها نیز شامل حسن نطاق ۲۳۹۷ رای، شیر احمد جهانی ۲۳۳۵ رای، علی آگاه ۲۱۰۹ رای، بابک ترابی ۲۰۷۸ رای و عزیزالله عرب ۲۰۱۶ رای را کسب کردند.

وی در ادامه به آرای شهر مشهد ریزه تایباد اشاره کرد: رحیم حکیمی، سعید مومن زاده، حسین ادریسی، احسان محمودی و سعید حسنب به عنوان اعضای اصلی و مجید خرمی ریزه‌ئی، محمد یوسف یوسفی و احسان متولی‌زاده به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دبیر ستاد انتخابات فرمانداری تایباد آرا را در شهر کاریز نیز این گونه اعلام کرد: غلامرضا عبدالهی سعدآبادی، جبار درمحمدی کاریزی، حسین محمدی، خداداد نورالهی کاریزی و نعمت صابری به عنوان اعضای اصلی و سبحان عصمتی ارزه علیا، صدیق شیخ جامی و ستار شجاعی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

*سبزوار

سیدمجتبی علوی‌مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار   اظهار داشت: امین الله مظلوم  با ۱۰ هزار و ۷۶۰ رای،  حسین بروغنی با ۱۰ هزار و ۵۹۷ رای، غلامعلی صبوری زاده  با هشت هزار ۸۸۰ رای، علی ارغیانی با هشت هزار و ۴۴۹ رای، ابراهیم ابراهیم نژاد با هشت هزارو ۳۵۸ رای، ذبیح الله آرمین با هشت هزار و ۲۵۹ رای، وحید ملوندی نیکو با ۶ هزار و ۹۳۰، حسین بروغنی با پنج هزار و ۹۰۲ رای و رضا روشنفکر با پنج هزار و ۸۸۴ رای به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین حسن ساجدی فر با پنج هزار و ۸۱۱ رای، جواد خلیلی دارینی با پنج هزار ۵۵۲ رای و مهدی مقصودی با پنج هزار و ۴۸۳ رای به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی سبزوار برگزیده شدند.

علوی مقدم با اشاره به افزایش شعب اخذ رای تصریح کرد: ۲۰۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار برای این دوره از انتخابات در شهر سبزوار و بخش های مرکزی و روداب پیش بینی شده بود.

*کلات

مهدی ناصری  اظهار کرد: در شهر کلات نادر محمد پیرزاده دربندی با هزار و ۱۲۳ رای، سعید ابراهیمی عرفانی با هزار و ۱۰۱ رای، علیرضا حسن زاده با هزار و چهار رای، بهنام پیروی قله زو با ۷۳۹ رای و رحمان الیاسی کلات با ۷۳۷ رای به عنوان اعضای ششمین دوره شورای شهر کلات انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر زاوین این شهرستان نیز مهدی نوروزی با هزار و ۳۷۸ رای، سعید رحمانی با هزار و ۲۶۰ رای، مصطفی ایزدی با هزار و ۲۳۱ رای، احمد رحمانی زو با هزار و ۲۱۷ رای و علی سعادتمند با هزار و ۲۱۶ رای به عنوان اعضای شورای این شهر انتخاب شدند.

فرماندار کلات گفت: از مجموع ۲۱ هزار و ۹۸۲ رای ماخوذه نیز سیدابراهیم رییسی ۱۶ هزار و ۹۵ رای، امیرحسین قاضی زاده هزار و ۳۶۷ رای، محسن رضایی هزار و ۶۹ رای و عبدالناصر همتی هزار و ۲۴ رای کسب نمودند.

وی افزود: آیات عظام سیدمحمدرضا مدرسی مصلی، عباس شاه رفعتی و غلامرضا مغیسه سه نامزد انتخابات میان‌دوره ای مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی هم به ترتیب هشت هزار و ۴۳۴ رای، چهار هزار و ۴۲۷ رای و ۲ هزار و ۲۳ رای به دست آوردند.

ناصری ادامه داد: انتخابات ۲۸ خرداد در ۳۱ شعبه در بخش مرکزی و ۲۳ شعبه در بخش زاوین شهرستان ۳۷ هزار نفری کلات برگزار شد.

*درگز

علی فراهی در باره نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی درگز  عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه همزمان با کل کشور، روز گذشته در ۴ حوزه شهری و ۱۱۵ حوزه روستایی شهرستان درگز برگزار شد.

فرماندار درگز  اظهار کرد: در شهر درگز تعداد کل آرای مآخوذه شورای شهر، ۱۱ هزار و ۸۷۲ رای بود که بر طبق آراء، آقایان توحید غلامعلی سعدآباد با ۲۶۵۳ رأی، علی لطفی گنابادی با ۲۳۷۰ رآی، محمدعلی گل‌میمی ۲۲۲۵ رأی، حسین مقصودی ۲۲۰۱ رای و حسین رزمیان مقدم با ۱۷۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر درگز انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین آقایان محسن احمدنیا با ۱۷۳۶ رأی و روح‌الله کاظی داغداری با ۱۶۹۷ رأی و صمد قربان‌زاده قوچانی با کسب ۱۶۳۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل دوره ششم انتخابات شورای شهر درگز انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات با توجه به این که سه انتخابات به طور همزمان برگزار شد و همچنین شرایط خاصی که به دلیل شیوع کرونا تحمیل شد، انتخابات سنگینی بود اما با تلاش نهادهای مربوطه سعی شد انتخابات به نحو احسن و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

فرماندار درگز خاطر نشان کرد: قطعا انتخابات شورا حساسیت‌های محلی خودش را دارد اما با همکاری مردم و نظارت‌های دقیق ستادهای انتخاباتی و عوامل برگزاری انتخابات، خوشبختانه انتخابات شورای شهر درگز بدون هر گونه تنش و حواشی در جوی بسیار آرام برگزار شد.

قوچان

فرماندار شهرستان قوچان گفت: ۵۸ درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان به‌ پای صندوق‌های اخذ رأی رفتند.

امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان قوچان عنوان کرد: انتخابات خوبی در شهرستان برگزار شد و ضریب مشارکت خوب بود و استان خراسان رضوی به‌ عنوان چهارمین استان و شهرستان قوچان به‌ عنوان دومین شهر استان در حوزه مشارکت مردمی بوده است.

وی ادامه داد: در بحث شوراها شور و نشاط ویژه‌ای در حوزه‌های انتخابی شهر و روستاها شاهد بودیم و رقابت‌ها پررنگ و کمترین مشکلات را در حوزه برگزاری انتخابات شاهد بودیم و تنش جدی در هیچ بخشی نداشتیم تنها در بعضی از شعب اعتراضاتی را داشتیم که برطرف شد و به‌ صورت کلی برآیند خوبی در همه بخش‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۶۰۰۰ نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان قوچان بیان کرد: در شرایط رقابتی حتماً تخلفاتی صورت می‌گیرد اما تخلفات در شهرستان قوچان مستند و آشکار نبوده است و تنها چند مورد محدود که منجر به درگیری فیزیکی شده بوده است، گزارش شد و بانیان این موضوع احضار و تحت نظر قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان قوچان با بیان اینکه در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قوچان ۳۷ هزار و ۷۰۲ تعرفه رأی به مصرف رسید، گفت: از میان ۳۷ هزار و ۶۰۴ برگ رأی مأخوذه تعداد ۳۴ هزار و ۲۱۱ برگه رأی صحیح وجود داشت و در نهایت علی شکفته با ۵۰۵۸ رأی بالاترین میزان رأی را به خود اختصاص داد.

همچنین مجید معتمدی با ۳۶۳۵ رأی، فاطمه شوشتری با ۳۵۷۳ رأی، عفت موسوی نژاد با ۳۵۵۶ رأی، علیرضا فخرآبادی با ۳۵۴۷ رأی، محمدحسین شریعت نژاد با ۳۳۳۶ رأی و محمدمهدی علیزاده با ۳۲۰۸ رأی به ششمین دوره شورای اسلامی شهر قوچان راه یافتند و علی حسین قاسم‌زاده با ۳۱۴۱ رأی، سید حسین شهیدی با ۳۱۳۶ رأی، محمد حسینی با ۳۰۲۳ رأی به‌ عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر قوچان انتخاب شدند.

مرآتی در ادامه اظهار کرد: در حوزه شوراهای اسلامی شهر قوچان عتیق (شهر کهنه) تعداد آرای مأخوذه ۲۳۵۵ رأی بوده است که از این میان ۸۵ رأی باطله و ۲۲۷۰ رأی صحیح داشتیم که از این میان سید مرتضی صادقیان با ۸۲۶ بیش‌ترین سهم را از میان آرا داشت و پس‌ از آن مجتبی دلگرم با ۵۲۹، اکرم حیدری با ۳۷۹ رأی، میثم مهمان‌دوست با ۳۴۷ رأی، علی قربانی جهان با ۳۳۶ رأی به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر کهنه برگزیده شدند و محمد رضایی با ۳۰۴ رأی و ابوالفضل خلیب با ۳۰۰ رأی به‌عنوان دو عضو علی‌البدل معرفی شدند.

فرماندار شهرستان قوچان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهر مرزی باجگیران نیز گفت: از میان ۳۲۴ برگه رأی تعداد ۳۲۰ برگه رأی صحیح و ۴ برگه رأی باطل به صندوق‌های اخذ رأی ریخته شد و از این میان عباسعلی جعفر نژاد با ۱۶۸ بیشترین تعداد آرا را از آن خود کرد.

همچنین ماهره آرمین با ۱۶۳ رأی، بهمن همراهی با ۱۵۳ رأی، امیرحسین محمد زاده با ۱۵۲ رأی و محمدعلی سرداریان با ۱۴۲ به عضویت ششمین دوره انتخابان شوراهای اسلامی شهر باجگیران در آمدند و حسن جعفر نژاد صفا با ۱۳۲ رأی و میلاد حکیمی با ۸۷ رأی اعضای علی‌البدل این دوره از شوراهای اسلامی شهر باجگیران معرفی شدند.

*نیشابور

علیرضا قامتی در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری نیشابور اظهار کرد: با پایان شمارش آرا در تمامی شعبات اخذ رأی این شهرستان، اعضای منتخب شورای اسلامی شهر در شهرهای چکنه، بار، عشق‌آباد و نیشابور مشخص شدند.

فرماندار نیشابور ابراز کرد: از مجموع ۸۳ هزار ۵۵۳ رأی مأخوذه در شهر نیشابور محمدکاظم صادقی با ۱۴ هزار و ۶۴۱ رأی، سید مؤمن حسینی با ۱۳ هزار و ۵۷۳ رأی، احمد همت‌آبادی با ۱۲ هزار و ۱۴۶ رأی، سعید نیرآبادی با ۱۰ هزار و ۸۸۴ رأی، احمد همت‌آبادی با ۹ هزار و ۶۱۸ رأی، داود کمیلی پور با ۹ هزار و ۴۴۰ رأی، سید رضا کراری با ۸ هزار و ۹۷۴ رأی، احسان مرآتی با ۸ هزار و ۸۵۰ رأی و حبیب اله بتونی با ۷ هزار و ۹۱ رأی به‌عنوان ۹ عضو اصلی راهی شورای شهر شدند.

قامتی ادامه داد: علی‌اکبر شکیبا با ۵ هزار و ۷۷۴ رأی، امین هنربخش با ۵ هزار و ۳۳۶ رأی، محمدحسین هنربخش با ۵ هزار و ۲۹ رأی، حسن شاملی با ۴ هزار و ۹۳۵ رأی، مرتضی یزدانیان با ۴ هزار و ۴۶۳ رأی و مجید آمارلو با ۴ هزار و ۴۳۰ رأی به‌عنوان ۶ عضو علی‌البدل شورای شهر نیشابور انتخاب شدند.

وی با اشاره به اخذ ۷۶۷ رأی در انتخابات شورای شهر چکنه بیان کرد: در این شهر هاشم مختارپور با ۴۰۰ رأی، فاطمه قشقایی با ۳۳۱ رأی، براتعلی پاک‌سرشت با ۳۰۵ رأی، علی قشقایی با ۲۹۹ رأی و احمد دادور با ۲۸۸ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و سجاد جعفری با ۲۷۲ رأی، ابراهیم محمدی با ۲۵۸ رأی و حسن قشقایی با ۲۳۸ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل راهی شورای اسلامی شدند.

فرماندار نیشابور یادآور شد: از مجموع هزار و ۹۳۳ رأی مأخوذه در شهر بار سید علی‌اکبر رضوی با ۷۲۵ رأی، سید مسلم رضوی با ۶۵۴ رأی، اسماعیل باری با ۶۲۵ رأی، سید مهدی حسینی با ۵۵۵ رأی و سید حسین حسینی با ۵۴۱ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و سید مهدی رضوی با ۵۳۸ رأی، روح‌الله دامنجانی با۵۲۰ رأی، سید حسین حسینی با ۴۶۲ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل به شورای اسلامی شهر راه یافتند.

وی با اشاره به هزار و ۲۰۵ رأی مأخوذه در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عشق‌آباد ابراز کرد: مصطفی رضایی با ۴۴۵ رأی، محمدباقر عشقی با ۴۲۵ رأی، علی دهنوی با ۳۵۳ رأی، احمد سعادت‌آبادی با ۴۳۹ رأی و مجتبی مهدی با ۳۳۶ رأی به‌عنوان ۵ عضو اصلی و علی‌اصغر بوژ آبادی با ۳۲۴ رأی، محمد عشقی ۳۰۱ رأی، اسماعیل عشقی ۲۸۲ رأی به‌عنوان ۳ عضو علی‌البدل منتخب مردم شدند.

قامتی همچنین با اشاره به شمارش آرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در تمامی شعبات اخذ رأی حوزه انتخابیه این شهرستان گفت: از مجموع ۱۵۸ هزار و ۵۳۵ رأی مأخوذه، سید ابراهیم رئیسی ۱۱۲ هزار و ۸۸۳ رأی، محسن رضایی میرقائد ۱۱ هزار و ۴۰۸ رأی، عبدالناصر همتی ۱۰ هزار و ۲۳۳ رأی و سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی ۶ هزار ۹۷ رأی را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۵۵ هزار و ۱۰۸ رأی مأخوذه در دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سید محمدرضا مدرسی مصلی ۶۸ هزار و ۷۲۲ رأی، عباس شاه رفعتی ۲۰ هزار و ۴۴۸ رأی و غلامرضا مغیسه ۱۶ هزار و ۴۸۵ رأی را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.