۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 757462

مسابقه سوپرجام 1399-1398 بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز ساعت 19:50 روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پرسپولیس- تراکتور؛ سوپرجام آسیایی

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز طبق روال همیشگی باید پیش از شروع مسابقات این فصل برگزار می شد اما شرایط کرونایی باعث شد که این بازی تقریبا یک سال بعد برگزار شود. تراکتور قهرمان جام حذفی فصل گذشته و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضوری موفق داشته اند و به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیاصعود کرده اند. 

دوئل این تیم دو تیم آسیایی می تواند بسیار جذاب باشد بخصوص اینکه هر دو تیم به دنبال کسب جام هستند و مسابقه باید برنده داشته باشد. تراکتور در این مدت تغییر و تحولی سریع و نیمه کاره داشت و فیروز کریمی به مدت خیلی کوتاهی مدیر فنی تیم بود و بعد دوباره از حضور در این باشگاه انصراف داد. در آن سوی میدان پرسپولیس تلاش کرده آرامش و ثبات خود را حفظ کند هرچند این تیم به لحاظ مالی دچار مشکلاتی است. باشگاه تراکتور اما از نظر مالی سعی کرده بازیکنانش را در آستانه این دیدار حساس شارژ کند.

شاید مشکل اصلی پرسپولیس در این دیدار غیبت ملی پوشان در تمرینات هفته گذشته بوده البته وحید امیری مهره کلیدی سرخپوشان پایتخت هم به دلیل مصدومیت قطعا در این بازی حضور ندارد اما تراکتوری ها سرحال و قبراق اماده بازی هستند. قرمزپوشان تبریزی در لیگ برتر 5 هفته است که شکست نخورده اند اما در جام حذفی با شکست مقابل الومینیوم اراک از گردونه رقابت ها کنار رفته اند.

پرسپولیس اما یازده هفته است که باختی در لیگ نداشته و در جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برود و راه سختی تا فینال جام در پیش دارد. رسول خطیبی همواره سعی می کند تیم هایش مقابل پرسپولیس و استقلال جنگنده بازی کنند و این مرتبه هم یک بازیکن به نام محمد عباس زاده در خط حمله دارد که می خواهد توانایی هایش را به رخ پرسپولیسی ها بکشاند.

تیم داوری سوپرجام هم انتخاب شده و  علی صفایی به عنوان داور  و حسن ظهیری به همراه محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک این دیدار را قضاوت می‌کنند؛ سعاد وفا پیشه به عنوان داور چهارم و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری برای این مسابقه انتخاب شده اند.

در شب آخرین یکشنبه بهاری یکی از دو تیم قرمزپوش جام را بالای سر خواهد برد جامی که می تواند کلکسیون افتخارات را تکمیل تر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.