استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم شریف استان در انتخابات قدردانی کرد.

  قدردانی استاندار خراسان رضوی از مردم شریف استان در انتخابات ۲۸خرداد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم شریف استان  در انتخابات ۲۸خرداد ماه قدردانی کرد.

در متن پیام استاندار خراسان رضوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت غرور انگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری از دفتر پایداری و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.

ملت شریف ایران به‌ رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور فراگیر و پرامید و پرشور خود در انتخابات، همچون گذشته خوش درخشیدند.

تمامی تلاش برای مأیوس کردن مردم عزیز کشورمان جهت عدم حضور در انتخابات نه تنها به بار ننشست بلکه عزم‌ها را جزم‌تر و شکست و ناامیدی را بار دیگر برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به همراه آورد و با حماسه حضور خود را به ‌نظام اسلامی اثبات نمودند.

با اتمام فرآیند رقابت‌های انتخاباتی، اینجانب به زعم خویش ضمن دعوت همه ملت شریف ایران به همبستگی، اتحاد و انسجام مسئولانه و همدلانه در پرتو منویات مقام معظم رهبری و اندیشه‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از همه مردم بصیر، جان برکف و متعهد استان ولایتمدار خراسان رضوی به پاس همتشان برای حضور در پای صندوق‌های رأی و برفرازی و اهتزار پرچم پرافتخار کشور، خاضعانه قدردانی نموده؛ همچنین از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان دخیل در برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها و حامیان‌شان صمیمانه تشکر می‌نمایم و از خدای قادر متعال عزت روز افزون میهن سرفرازمان، سربلندی مردم عزیزمان و رونق، رشد و اعتلای کشور را خواستارم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.