رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: در مورد المپیک حدادی خودش تصمیم گیرنده است و ما نمی‌توانیم بگوییم برود یا نرود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی: نمی‌توانیم به حدادی بگوییم المپیک نرود

هاشم صیامی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت احسان حدادی برای حضور در المپیک اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ـ ورزشی با حضور چند تن از متخصصین ارتوپد و فیزیوتراپی جلسه برگزار کردند به این نتیجه رسید که حدادی می‌تواند با فیزیوتراپی به المپیک برسد. آنها معتقد بودند اگر حدادی بخواهد عمل جراحی انجام بدهد قطعا به المپیک نخواهد رسید.

وی ادامه داد: به همین دلیل او تا شروع المپیک با فیزیوتراپی زیر نظر پزشکان پیش می‌رود و بعد از آن اگر نیاز بود عمل جراحی انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در مورد اینکه اگر او با این وضعیت رکورد ضعیفی را ثبت کند برایش بد نخواهد شد، گفت: حدادی دوست دارد که در المپیک شرکت کند و ما هم نمی‌توانیم بگوییم که نرود تصمیم‌گیرنده خود اوست ما وظیفه‌مان این است بهترین شرایط را برایش فراهم کنیم حالا اینکه چه رکوردی در آنجا ثبت کند بستگی به میزان آمادگی بدنش دارد.

صیامی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان با حدادی صحبت کردید یا خیر، اظهار داشت: با او صحبت کردم و خودش می‌گوید تمام تلاشش را می‌کند تا نتیجه خوبی بگیرد او در این دوره چهارمین المپیکش را تجربه می‌کند به هر حال در  نوع خود یک افتخار برای هر ورزشکاری محسوب می‌شود.

وی در مورد برنامه دیگر ورزشکاران عنوان کرد:‌ ما دو مسابقه را در قزاقستان و ازبکستان پیش‌رو داریم که نفراتی را اعزام کرده‌ایم شاهین مهردلان، سجاد هاشمی رکوردشان نزدیک به ورودی المپیک است و امیدواریم که در این دو مسابقه بتوانند سهمیه را کسب کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.