بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات قدردانی کردند.

قدردانی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه و استاندار از حضور مردم در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله غلامرضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کردند.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

مردم استان خراسان شمالی در خردادماه ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی و یاس دشمنان را دوچندان و عزت و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم با بصیرت خراسان شمالی، علی رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و محدودیت های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

اینجانبان ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه استان خراسان شمالی که بار دیگر نام خود را در زمره استانهای دارای بیشترین مشارکت مردمی ثبت کردند، از تمامی عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزدها و هواداران آنها و همه‌ دست اندکاران انتخابات به ویژه صداوسیما و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.

امید است منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور و منتخبین در شوراهای اسلامی شهر و روستا خود را نماینده همه مردم دانسته و فارغ از خط کشی های سیاسی و جناحی و بدون تقسیم مردم به طرفدار و مخالف چه در ذهن و چه در عمل، با نیت الهی و خدمت صادقانه برای حل مسائل و مشکلات موجود و تحقق وعده ها و بهبود وضعیت مردم در زمینه های مختلف گام بردارند و موجبات سربلندی و سرافرازی بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.

غلامرضا فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری

رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.