۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 757557

برنامه شبانگاهی «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد حضرت امام رضا (ع) میزبان سیدحمیدرضا برقعی نویسنده و شاعر جوان آئینی می‌شود.

حمیدرضا برقعی مهمان امشب «دست در دست»

قدس آنلاین: به گزارش  روابط عمومی شبکه دو، برنامه «دست در دست» شنبه ۲۹ خرداد با حضور سیدحمیدرضا برقعی روی آنتن می‌رود.

آنچه موجب تمایز آثار برقعی با دیگر شاعران جوان آیینی‌سرای هم نسل اوست، اقبال عمومی اشعار او نزد مخاطب عام و مقبولیت آثارش نزد متخصصان و منتقدان عرصه شعر است.

برنامه «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی به مدت ۱۰ شب روانه آنتن شده و با مهمانانی ویژه به گفت‌وگو می‌پردازد. همچنین موشن ‌گرافی‌ها و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که پخش خواهد شد.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی است که مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.