نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی با تشکر از حضور پرشور مردم گفت: دشمنان قبل از ۲۸ خرداد اقدامات گسترده رسانه‌ای انجام دادند تا انتخابات در کشور بی‌رنگ و بو اجرا شود و نتیجه مثبتی نداشته باشد، اما هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خوردند.

 مشارکت مردم دشمن را ناکام گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی اظهار کرد: شادی و سرور این شکست دشمن، از موفقیت در اصل این عبادت برای ما بیشتر است که الحمدلله مردم حماسه آفریدند و سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم خورد. بالاتر از آن، این‌که دشمن مردم شکست خورد، دشمنان امت ورشکسته شدند و این بار نیز مثل ده‌ها و صدها موردی که علیه ما توطئه داشتند، توطئه‌شان نقش بر آب شد، شیطنت‌شان خاک و خاکستر شد و ما پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بر این نعمت خدا را شکر می‌کنیم که از عنایات ذات مقدس پروردگار است و از آثار معجزه‌آسای سرانگشت وجود مقدس امام زمان (عج) از پس پرده غیبت هست و در مرتبه دوم، از ایمان، دین‌مداری و انقلابی بودن مردم‌مان تشکر می‌کنیم که ایستادگی‌شان پای این انقلاب در حدی قرار گرفته که هرجا دشمن برای ایجاد توطئه به میدان آمد، مردم ما بودند که با مجاهدات و حماسه‌آفرینی‌شان دشمن را ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیام خود افزود: از این حرکت عظیم و مجاهدات ذی‌قیمتی که مردم ما انجام دادند تشکر می‌کنیم، امیدواریم این مجاهدات و فداکاری‌های مردم به‌عنوان یک عرض ارادت ارزشمند مورد توجه خاص امام هشتم (ع) قرار بگیرد و همه ما از سفره رأفت ایشان بهره‌مند شویم.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: موفقیت مردم در یک عمل صالح بر حسب آنچه خداوند در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه توبه می‌فرماید «مردم قدم در نقطه‌ای گذاشتند که کفار به غیض، غضب و خشم آمدند، این عمل صالح برای این‌ها نوشته شده»، توفیقی که برای عمل صالح پیدا کردند، خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.