همدان- ستاد انتخابات همدان تعداد آرای آیت‌الله رئیسی در استان را ۴۴۰ هزار و ۸۴۷ رای، همتی ۶۲ هزار و ۹۸۹ رای، رضایی ۵۳ هزار و ۲۶۲ رای و قاضی‌زاده هاشمی را ۲۰ هزار و ۶۲۶ رای عنوان کرد.

۴۴۰ هزار و ۸۴۷ نفر در همدان به آیت‌الله رئیسی رای دادند

به گزارش قدس آنلاین ، مصطفی آزادبخت شنبه شب در جمع خبرنگاران در استانداری اظهار کرد: یک‌میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد ۶۵۰ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۴۵.۶ درصد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

آزادبخت افزود: براساس نتایج حاصله، میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این استان به ترتیب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ۴۴۰ هزار و ۸۴۷ رای، عبدالناصر همتی ۶۲ هزار و ۹۸۹ رای، محسن رضایی ۵۳ هزار و ۲۶۲ رای و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز ۲۰ هزار و ۶۲۶ رای است.

وی ادامه داد: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان ۳۹.۶ درصد، ملایر ۴۳ درصد، نهاوند ۵۱.۷ درصد، تویسرکان ۴۹.۷ درصد، کبودرآهنگ ۵۰.۹ درصد، اسدآباد ۵۰.۵ درصد، بهار ۴۹.۴ درصد، رزن ۵۲.۸ درصد، فامنین ۵۶.۵ درصد و درگزین ۵۵.۳ درصد برآورد شده است.

مسئول شبکه آستان قدس رضوی در همدان گفت: در نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ نیز  "فتح الله توسلی" با کسب ۳۶ هزار و ۲۹۳ رای حائز اکثریت آرا شده و به عنوان نماینده مردم این ۲ شهرستان راهی مجلس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.