همزمان با ایام دهه کرامت رضوی، پایگاه‌های بسیج مساجد، بقاء متبرکه و حسینیه‌های منتخب کشور میزبان خادمیاران رضوی در حوزه‌های روان شناسی و مشاوره می‌شوند تا با حضور پررنگ خود، ارائه بیش از ۸ هزار خدمت تخصصی را در این دهه نورانی رقم بزنند.

ارائه بیش از ۸ هزار خدمت تخصصی مشاوره در دهه کرامت رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر رضا آذریان مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در رابطه با این خبر اظهار کرد: امسال با فعال‌سازی کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری در ۳۱ استان کشور، شاهد ارائه خدمات گسترده تخصصی توسط خادمیاران حضرت رضا(ع) در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: در این ایام با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ خادمیار عرصه روان‌شناسی و مشاوره زیر نام حضرت رضا(ع) خدمات تخصصی خود را در سراسر کشور به صورت رایگان ارائه می‌کند.  

آذریان بیان کرد: در تمام کشور، پایگاه‌های ارائه خدمت توسط کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری فعال شده و خدمات مشاوره فردی، خانواده، زوج درمانی، تربیتی، تحصیلی و نیز ارجاع ارائه می‌شود.

او با اشاره به استقبال چشمگیر از حضور مشاوران و روان‌شناسان در این ایام گفت: این طرح ملی که با مشارکت دفاتر استانی آستان قدس رضوی در حال اجرا است، مورد اقبال همکاران، روان‌شناسان و مشاوران قرار گرفته است.

به گفته وی، این طرح، با توجه به محوریت اجرای طرح در مناطق کم برخوردار و حضور در اجتماعات مذهبی نظیر مساجد و تکایا، مخاطبان بسیاری را تحت پوشش قرار داده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.