جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی در قالب طرح «یا امام رئوف» از کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد با اهدای بسته‌های متبرک رضوی تقدیر کردند.

تقدیر خادمان از مدافعان سلامت در بیمارستان شریعتی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای سراسر خیر و برکت کرامت، خادمان بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) به نمایندگی از امام رئوف با حضور در بیمارستان فوق تخصصی شریعتی مشهد، از خدمات کادر زحتمکش بیمارستان با اهدای بسته‌های نبات متبرک و گل‌های متبرک فوق ضریح مطهر تقدیر به عمل آوردند.

خادمان حرم مطهر رضوی ضمن عیادت از بیماران بستری و آرزوی شفای عاجل برای آن‌ها از محضر امام هشتم، با متبرکات رضوی از آنها دلجویی کردند.

در این دیدار عیدانه، خادمان ضمن گفت‌وگو با کادر درمان از خدمات شبانه‌روزی پرستاران و پزشکان متخصص فعال در بخش‌های آی سی یو، آنژیوگرافی، پست آنژیو قدردانی و تجلیل کردند.

در جریان این ویژه برنامه، علی دوست از خادمان حرم رضوی با اشاره به اثرگذاری این دست اقدامات برای تکریم خادمان سلامت فعال در بخش‌های مختلف درمانی، بیان کرد: همواره تقدیر و تشکر از خدمات تلاشگران یک عرصه مقبول و مورد تایید همگان بوده است به ویژه، اگر این تقدیر در راستای مشی کریمانه حضرت رضا(ع) و در روزهای با فضیلت دهه کرامت باشد، قدر و ارزش دو چندان دارد.

او بیان کرد: در دوران کرونا، حضور خادمان بارگاه رضوی در بخش‌های خدمت‌رسانی به مردم نظیر بیمارستان، قوت قلبی برای کادر درمان و زمینه بهبود روحیه و تسریع در روند درمانی بیماران است

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.