رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: با اعلام ضوابط جدید فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی، از این هفته بیشتر فعالیتهای ورزشی در شهرستان مشهد از سر گرفته شده است.

بیشتر فعالیتهای ورزشی در مشهد از سر گرفته شده است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سلاطین افزود: بر این اساس در شهرستان مشهد که از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد همه باشگاه ها و اماکن ورزشی به جز استخرهای سرپوشیده، پارک های آبی و ورزش های پربرخورد می توانند دوباره به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد: ورزشهای پربرخورد نیز مانند کشتی، تکواندو و کاراته دربخش کمیته، جودو و بوکس همچنان مجاز به فعالیت نیستند.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: پارک های آبی همچنان تعطیل هستند که با توجه به تعداد زیاد کارکنان در این مجتمع ها نگرانی زیادی در خصوص بیکار شدن این پرسنل در محیط های ذکر شده ایجاد شده است.

سلاطین تعداد اماکن و باشگاه های ورزشی فعال در مشهد را حدود هزار و ۴۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به ضوابط  جدید در مشهد همه این تعداد باشگاه به جز حدود ۱۵۰ مورد فعالیت خود را از سر گرفته اند.

وی ادامه داد: با اعلام ضوابط جدید فعالیت در بخش استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه سواری در تمامی شهرهای کشور حتی شهرهای با وضعیت قرمز کرونا نیز منعی ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد به ورزش های مجاز در مناطق نارنجی و زرد و نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت در حوزه مشاغل بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) قایقرانی دراگون بوت در شهرهای با رنگ نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا آزاد است و این رشته ها صرفا مجوز فعالیت در شهرهای قرمز  را نخواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.