همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی اغاز به کار کرد.

آغاز به کار تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها ، شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی با هدف ارائه خدمات رفاهی به همه افراد فعال در  رسانه‌های استان ، به طور رسمی طی مراسمی در سالن همایش موسسه فرهنگی قدس با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه استان آغاز به کار کرد.

معاون مطبوعاتی ارشاد خراسان رضوی در این مراسم  گفت: راه اندازی تعاونی اصحاب رسانه در این ایام مبارک را به فال نیک می گیریم و از تلاش های مدیران بسیج رسانه و خانه مطبوعات برای شکل گیری این اتفاق خوب قدردانی می کنیم.

افشین تحفه گر به حضور موثر اهالی رسانه استان در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: این حضور رسانه ها از شاخص های بلوغ سیاسی خبرنگاران استان است‌.

وی ادامه داد:  هزاران تولید رسانه ای، پادکست و لایوهای زنده توسط اصحاب رسانه استان بستر و فضای انتخابات را شکل داد و باعث شد انتخابات که شاخص دموکراسی است با زحمات اصحاب رسانه ها محقق شود.

وی به نقش موثر تعاونی ها در شکوفایی اقتصاد تاکید و افزود: اگر چه سهم تعاون در اقتصاد ۲۵ درصد بود که به دلیل تحریم و بحران محقق نشد اما بستر این موضوع مهیا است  که برای اقتصاد پایدار به نحو مناسبی باید از آن بهره برد.

تحفه گر یادآور شد: فعالیت ۱۵ میلیون نفر در بخش تعاون در کشور نشان دهنده اهمیت این بستر اقتصادی است و اکنون از این بستر اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: تعاونی های بسیاری در کشور با وضعیت خوب در حال تولید هستند و ما امیدواریم این تصویر و نقشه برای آینده مالی اصحاب رسانه نیز محقق و افق خوبی برای این قشر از جامعه با راه اندازی این تعاونی پیش بینی می شود.

تحفه گر تاکید کرد: برای ورود بورس از طریق تعاونی اصحاب رسانه می توانیم برنامه ریزی کنیم و قدمی محکم برای اقتصاد برداریم.

در ادامه این مراسم و پس از سخنرانی مسئولان استانی و رسانه های استان، از سایت اینترنتی شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی به نشانی  https://ashabrasane.ir رونمایی شد و اعضای هیئت مدیره آن ؛ حسینعلی آریانی، رضا زحمتکش، محمد فانی، علی یعقوبی، جواد اشکذری ، فائزه احمدی و حسن شیروانی خواجویی و بازرسان شامل  نجمه فتح پور و محمد مهرنیا و  مجتبی نوریان نیز به عنوان مدیرعامل این شرکت تعاونی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.