تورنمنت بین المللی فوتسال صدرا که قرار بود با حضور ایران و چند تیم خارجی برگزار شود، با انصراف بعضی از کشورها لغو شد. پیش از این هم حضور تیم ملی ایران در ژاپن منتفی شده بود.

تورنمنت فوتسال صدرا هم لغو شد

به گزارش قدس آنلاین، کمیته فوتسال در نظر داشت بین روزهای ۱۰ تا ۱۵ تیر تورنمنت بین المللی فوتسال را در سالن صدرا شیراز برگزار کند. این تورنمنت قرار بود یکی از مراحل آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران قبل از جام جهانی هم باشد اما در نهایت برگزاری آن لغو شد.

پیش از این اعلام شده بود تیم‌های ملی فوتسال آنگولا، ونزوئلا، ارمنستان، عراق و عمان در این تورنمنت حاضر می‌شوند. صحبت از یکی، دو کشور شرق اروپایی هم مطرح بود.

با توجه به انصراف آنگولا و ونزوئلا از سفر به ایران و بلاتکلیفی تیم ملی عراق برای انتخاب سرمربی، مسئولان فوتسال ایران تصمیم به لغو این تورنمنت گرفتند تا دومین ضربه به آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی وارد شود. پیش از این سفر تیم ملی فوتسال ایران به ژاپن و برگزاری بازی با این تیم منتفی شده بود.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ونزوئلا برای برگزاری بازی تدارکاتی با ازبکستان، راهی تاشکند شده است. ونزوئلا قرار است روزهای ۴ و ۷ تیر با ازبکستان بازی کنند. این دو تیم در جام جهانی لیتوانی حاضر هستند.

با لغو تورنمنت صدرا، احتمالاً کمیته فوتسال از تیم ملی عمان که حضورش در ایران را تایید کرده است، دعوت می‌کند تا در تهران دو بازی تدارکاتی با ایران برگزار کند. ممکن است تیم دیگری هم برای بازی با ایران دعوت شود ولی تا امروز دوشنبه چیزی قطعی نشده است.

مسابقات جام جهانی، شهریور و مهرماه به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود و ایران با آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.