همزمان با دهه کرامت، اردوی جهادی با حضور تیمی از پزشکان و پرستاران با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی به اهالی منطقه شهرک شهید رجایی در حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

خدمت‌رسانی تیم درمانی چند ملیتی در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، اردوی یک روزه خادمان کانون‌ سلامت خدمت رضوی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در منطقه کم برخوردار شهرک شهید رجایی برگزار شد.

در این اردو با حضور متخصصان لبنانی، عراقی و افغانستانی در کنار دیگر خادمین سلامت، به بیماران مراجعه‌کننده انواع خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی را ارائه داده شد.

موارد معاینه بیماران محروم در این منطقه کم برخوردار شامل ۴۷ مورد ویزیت عمومی، ۲۷ مورد ویزیت تخصصی زنان و زایمان، 11 مورد تست پاپ اسمیر، 3 مورد ارجاعات فوق تخصصی، 18 مورد ارجاعات پاراکلینیک، 9 مورد ارجاعات آزمایشگاهی انجام شد.

همچنین، ۱ مورد بیمار دیابتی ۲۶ ساله و ۱ مورد بیمار قلبی ۳۴ ساله در جریان این اردوی درمانی شناسایی شدند. به‌علاوه، موارد خاص و بیماران نیازمند برای درمان‌های تکمیلی به مراکز درمانی شهر مشهد ارجاع داده ‌شوند.

یادآور می‌شود، به همه بیماران ویزیت شده به تعداد ۸۰ مورد به صورت کاملاً رایگان دارو تحویل داده شد. همچنین، لوازم بهداشت فردی از جمله ماسک و بسته‌های نبات متبرک رضوی نیز در این روستا توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.