تیراندازی در منطقه «اولده تاون» شهر آروادای ایالت کلرادو جان سه نفر شامل یک مامور پلیس آمریکا را گرفت.

 تیراندازی در آمریکا، جان یک پلیس و دو تن دیگر را گرفت

قدس آنلاین: در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا این بار از شهر آروادا در ایالت کلرادو، خبرها از کشته شدن سه نفر شامل یک مامور پلیس حکایت دارد.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، بر اثر تیراندازی در منطقه «اولده تاون» شهر آروادای ایالت کلرادو سه نفر شامل یک مامور پلیس و یک مظنون به تیراندازی کشته شدند.

این تیراندازی حول و حوش ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه به وقت محلی اتفاق افتاد.

مقام‌های آمریکایی به جزئیات دقیق این تیراندازی اشاره نکرده‌اند و به گفتن این موضوع بسنده کردند که یک مامور پلیس آمریکا بعد از دریافت گزارشی درباره یک حادثه مرموز به منطقه «اولده تاون» شهر آروادا رفت و آنجا در نتیجه تیراندازی کشته شد.

 «اد بریدی» افسر ارشد اداره پلیس آرورا با بیان اینکه هیچ خطری مردم را تهدید می‌کند، تصریح کرد: «تحقیقات درباره این حادثه در جریان است و این حادثه جزئیات بسیاری دارد».

به گفته مقام‌های آمریکایی، در مجموع سه نفر در «اولده تاون» کشته شدند که یکی از آنها مامور پلیس، فرد دوم، مظنون به تیراندازی است و به نظر می‌رسد قربانی سوم کسی باشد که قبل از حضور مامور پلیس توسط فرد ضارب کشته شده باشد.

پلیس آمریکا، نام و هویت مامور پلیس کشته شده در این درگیری را «گوردون بیسلی» اعلام کرد، کسی که سابقه ۱۹ سال خدمت در اداره پلیس را داشته است.

پلیس آمریکا هنوز به نام و هویت ضارب و نفر سوم کشته شده اشاره نکرده است.

«مارک ویلیامز» شهردار آروادا تیراندازی روز دوشنبه در این شهر آمریکا را «ناراحت کننده ترین روز برای اداره پلیس» این شهر خواند و «جرد پولیس» فرماندار ایالت کلرادو هم در پیامی با خانواده و دوستان گوردون بیسلی ابراز همدردی کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.