مسعود اطیابی می گوید دو فیلم به کارگردانی او تا زمانی که روند واکسیناسیون مردم سرعت نگیرد، روی پرده نمی روند.

تا مردم واکسن نزنند «انفرادی» و «دینامیت» را اکران نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، مسعود اطیابی کارگردان سینما در پاسخ به اینکه تولید فیلم جدیدی را شروع کرده است یا خیر، اظهار کرد: هم اکنون دو فیلم «انفرادی» و «دینامیت» را آماده اکران دارم اما تا زمانی که شرایط اکران مطلوب نشود آنها را به نمایش درنخواهم آورد؛ این اتفاق نیز زمانی رخ نخواهد داد که بیش از نیمی از مردم واکسن زده باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بعد از زدن واکسن نیمی از مردم، آیا سینما رونق پیدا خواهد کرد؟ گفت: من به این مساله خوش‌بینم چون جامعه نیاز به تجمع و جمع‌های چند نفره دارد، برای همین وقتی نیمی از مردم واکسن زده باشند و بسیاری از محدودیت‌ها هم برداشته شود دیگر چرا باید از رفتن به سینما ترس داشته باشیم؟

اطیابی درباره کار جدید خود چنین اظهار نظر کرد: فعلا کار سینمایی ندارم بلکه کاری را در حوزه‌ای جدید آغاز خواهم کرد که اطلاعات بیشتر مربوط به آن را با مهیا شدن شرایط، رسانه‌ای خواهم کرد، البته باید این نکته را هم متذکر شوم که قبل از شیوع بیماری کرونا می‌خواستم «تگزاس ۳» را جلوی دوربین ببرم، اما این امر به زمانی دیگر موکول شد.

این فیلمساز درباره سریال‌های شبکه نمایش خانگی نیز بیان کرد: در حوزه پلتفرم ها همانند دیگر حوزه‌ها، کار ضعیف و خوب وجود دارد، اما نمی‌توان یک نکته را نادیده گرفت آن هم اینکه سریال‌های شبکه نمایش خانگی بهتر توانسته‌اند در مقابل سریال‌های ماهواره قد علم کنند چون جذابیت آنها مردم را بیشتر جذب خود کرده است.

کارگردان فیلم «تگزاس» در پایان تاکید کرد: درباره کار در تلویزیون شرایط متفاوت است، چون رسانه ملی به‌نوعی سرمایه‌های خود را می‌سوزاند یعنی هر فیلمساز یا تهیه‌کننده‌ای که وارد این عرضه می‌شود به دلیل محدودیت‌هایی که پیش رویش قرار دارد کار دلخواهش را تولید نمی‌کند! دلیل این امر نیز به مدیریت متمرکز در رسانه ملی برمی‌گردد، پس توصیه می‌کنم برای بهتر شدن وضعیت، مدیریت همانند گذشته شود که مدیران هر شبکه تصمیم‌گیرنده اصلی بودند.

منبع: خبرگزاری صبا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.