۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 758101

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به قهرمانی سرخپوشان در سوپرجام که برای چهارمین بار متوالی رقم خورد، گفت: نباید حرف از «درو کردن» جام ها بزنیم چرا که پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد.

عالیشاه: نباید حرف از «درو کردن» بزنیم

قدس آنلاین - سرخپوشان پایتخت در حالی نهمین جام خود در پنج سال اخیر را با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز کسب کردند که تعدادی از بازیکنان این تیم در بیشتر قهرمانی‌ها حضور داشتند. بازیکنانی نظیر امید عالیشاه که پس از سیدجلال حسینی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته و با عملکرد قابل قبول خود در فصل جاری تأثیر بسزایی در مسیر دفاع از چهار قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر فصل جاری داشته است.

عالیشاه همچون نورالهی با چهار پاس گل بهترین پاسور سرخپوشان در لیگ برتر بیستم هستند تا هواداران این تیم را از عملکرد خود راضی نگه دارند.

امید عالیشاه درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال کشور و همچنین ادامه حضورش در پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که در پی می‌خوانید:

خوشحالم جام دیگری برای هواداران آوردیم

هافبک سرخپوشان پایتخت درباره پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور در سوپرجام گفت: بازی خوبی را انجام دادیم که توانستیم تیم خوب تراکتور را ببریم و جام با ارزش دیگری را به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه کنیم. از صمیم قلب خوشحالیم که توانستیم هوادارانمان که متأسفانه مدت‌هاست به خاطر ویروس منحوس کرونا در ورزشگاه نمی‌بینیم را در خانه‌هایشان خوشحال کنیم.

فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد

عالیشاه افزود: وقتی به استادیوم می‌آییم و سکوت ورزشگاه را می‌بینیم توی ذوقمان می‌خورد. نمی‌دانم واقعاً چه زمانی دوباره هواداران را کنار خودمان خواهیم داشت. الان فوتبال بازی می‌کنیم و خوشبختانه هواداران هم از نتایج راضی هستند اما واقعاً فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد.

نباید حرف از درو کردن بزنیم

او درباره ادامه رقابت‌های پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی و صحبت از «درو کردن» جام‌های باقیمانده در سال جاری تصریح کرد: اصلاً نباید این حرف و تفکر را داشته باشیم. همه تیم می‌دانند چه کار سختی پیش رو داریم. برای هر جام برنامه‌ریزی می‌کنیم و برای هر بازی تاکتیک داریم. این روند را هم باید تا آخرین بازی ادامه دهیم.

بازی به بازی پیش می‌رویم

عالیشاه در خصوص برنامه پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های فشرده داریم و باید بازی به بازی قدم برداریم. تمرکز ما روی بازی آینده است. هر بازی پیش رو مهم‌ترین دیدار تیم است.

فقط پرسپولیس مهم است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: چیزی مهم‌تر از اسم پرسپولیس برای بازیکنان وجود ندارد و تک تک بازیکنان با اعتقاد به این موضوع برای موفقیت تیمی تلاش می‌کنند. هیچ چیز مهم‌تر از این اسم در پرسپولیس نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.