فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار خبر داد.

 انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی  اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و استان سمنان از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله سنگین مواد افیونی از طریق محورهای مواصلاتی سبزوار مطلع شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های مشترک عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های خراسان رضوی، سمنان و سبزوار پس از تعقیب و مراقبت و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی مواد افیونی در یکی از روستاهای حاشیه کویر سبزوار شدند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از محل موردنظر ۷۴۵ کیلوگرم تریاک، ۱۳۸ کیلو حشیش و ۶۱ کیلوگرم مرفین به مقدار ۹۴۴ کیلوگرم مواد مخدر را که به‌طرز ماهرانه‌ای که در زیر خاک جاسازی شده بود، کشف کردند، بیان کرد: هفت متهم در این زمینه دستگیر شده‌اند.

تقوی تصریح کرد: در این عملیات ضربتی یک دستگاه خودرو وانت نیسان، یک دستگاه ‌وانت پیکان و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ از سوداگران مرگ نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه از همکاری و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی در زمینه شناسایی سوداگران مرگ تشکر می‌کنم، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنم، در صورت آگاهی از هر گونه خبر مبنی بر جابه‌جایی، حمل و یا فروش موادمخدر مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.