امشب از ساعت  ۲۰:۳۰  تا ۲۳:۳۰ می‌توانید چهار نبرد حیثیتی و جذاب را در یورو به تماشا بنشینید. مثلاً سوئد – لهستان که به نظر بازی کم ستاره‌ای است پر  از هیجان برای صعود.

لهستان ته جدولی با شکست سوئد صدرنشین می‌تواند حتی به عنوان اول گروه صعود کند. این در حالی است که در همان ساعت اسلواکی – اسپانیا در سن‌پترزبورگ و در نبردی نزدیک هر کدام با کسب سه امتیاز می‌توانند اول گروه باشند.

در واقع در ۹۰ دقیقه هر چهار تیم سودای رفتن به دور بعد دارند. با این حال اگر دنبال ستاره بازی هستید می‌توانید در بوداپست دوئل مرگبار پرتغالی‌ها و فرانسوی‌ها را دنبال کنید.این بازی احتمالاً گران ترین بازی یورو است.

امباپه،رونالدو، پوگبا، فرناندز، گریزمان و.... همه در این بازی مقابل هم صف آرایی می‌کنند تا به عنوان تیم اول صعود کنند. همزمان آلمان‌ها که ققنوس وار با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل پرتغال در یورو ماندند، برای ادامه راه نیاز مبرم به شکت دادن مجارستان دارند.

در همین چارچوب تیم ملی دانمارک به دراماتیک‌ترین شکل ممکن مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را پشت سر گذاشت. آن‌ها توانستند شکست ۴ بر یک را به روسیه تحمیل کنند و به عنوان تیم دوم بعد از بلژیک راهی مرحله بعد شوند. شکست دو بر صفر فنلاند مقابل بلژیک و صعود دانمارک به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله یک هشتم نهایی یورو یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های جام بود.

تیم ملی هلند که در دو بازی قبلی خود پیروز شده ، با لباس مشکی نمایشی درخشان داشته و مقدونیه را نیز با سه گل شکست داد. تیم ملی هلند ۹ امتیازی شد و مقدونیه بدون کسب امتیاز تورنمنت را ترک کرد. اتریش با یک گل از سد اوکراین عبور کرد تا به مرحله حذفی رقابت‌های یورو راه پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.