سید حسین حسینی پس از ماه‌ها نیمکت نشینی حالا شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. آخرین نمایش او دراستقلال منجر به کلین شیت شد. حسینی مقابل مهاجمان پدیده که سراپا انگیزه بودند، ایستادگی کرد تا یک بازی را بدون گل خورده پشت سربگذارد.

این شرایط مالی در شأن استقلال نیست

 در هفته‌های اخیر پیوسته درچارچوب دروازه تیمت قرار گرفتی و به نظر می‌رسد به ثبات رسیدی.

همین طور است. این شرایط را مدیون صبر و کمک خدا هستم. هنوز هم به آن چیزی که مد نظرم هست نرسیدم. دوست دارم آن حسینی که بارها کلین شیت می‌کرد را در ذهن هواداران تیمم دوباره تداعی کنم وبرای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم.

من روزهای سختی را درفصل جاری سپری کردم و امیدوارم لااقل با کسب یک جام با خوشی به این فصل پایان دهیم.

  پدیده در دقایق پایانی به شدت شما را تحت فشار گذاشته بود و دو بار توپ آن‌ها به تیر خورد که در یک صحنه واکنشی خیره کننده داشتی.

واقعیت را بگویم این است که اصلاً دوست نداشتم دراین بازی گل بخورم چون می‌دانستم پدیده تیمی خوبی است و اگر گل بزند، گل زدن به ‌آن‌ها سخت و دشوار خواهد شد. پدیده واقعاً تیم خوب و قابل تحسینی است. آن‌ها ما را با فشار زیادی در نیمه دوم به خصوص دقایق پایانی مواجه کردند.

  بعد از بازی به شدت از وضعیت مالی تیمت ابراز ناراحتی کردی. فکر می‌کنی این اعتراض‌ها به جایی برسد؟

ببینید ما همگی دریک خانواده هستیم و مسائل ما باید درون خانواده حل شود اما برای من جای سؤال دارد چرا سال‌هاست با مشکلات مالی مواجه هستیم. چرا مدیریت ما هرسال با مشکل مواجه می‌شود واین موضوع در روحیه تیمی ما نیز تأثیر می‌گذارد. به هرحال ما یک تیم بزرگ هستیم و باید تصمیم‌هایی که درقبال ما گرفته می‌شود بزرگ باشد. من در تیم هستم و با بچه‌ها زندگی می‌کنم. می‌بینم چه مشکلاتی وجود دارد. بعضی از بازیکنان لنگ یکی، دو میلیون پول هستند. من این موضوع را بعد از بازی گفتم و بار دیگر از طریق رسانه شما می‌خواهم به آن اشاره کنم. وضعیت مالی در شأن باشگاه استقلال نیست واین موضوع باید اصلاح شود.

  قرار است هیئت مدیره شما تغییر کند؟

هراتفاقی رخ می‌دهد امیدوارم به نفع باشگاه باشد چون واقعاً از این شرایط خسته شدیم. بچه‌ها دراین شرایط می‌روند وبازی‌هایشان را می‌برند.

امیدوارم مسئولان پاسخ زحمات ما را بدهند و شرایط مالی مناسبی برای تیم ایجاد شود. ما به واقع چیز زیادی نمی‌خواهیم و امیدواریم امکانات حداقلی برای ما فراهم شود.

  بازی بعد هم درقفس توری استقلال قرار می‌گیری؟

از روزی که رقیب برای من آمد تلاش کردم شرایط را برای حضور مناسب او دراستقلال فراهم کنم. به جزیک مشکل جزیی در ابتدای فصل دیگر هیچ مسئله‌ای بین ما نبود. من همیشه به رقیبم احترام گذاشته و می‌گذارم. دیدید که مدت‌ها سکوت کردم و حرفی نزدم.

مطمئن باشید بعد از این هم اگر بازی نکنم همان رویه را پیش می‌گیرم و سکوت می‌کنم. هر تصمیمی کادرفنی بگیرد می‌پذیرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.