در اجرای دو مرحله مانور سراسری جمع آوری رمز ارزهای غیرمجاز در کشور، تاکنون ۱۷۸ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد شناسایی و جمع آوری شده است.

جمع آوری ۶۰۰۰دستگاه استخراج  رمز ارز غیر مجاز در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت توزیع برق مشهد ،   عباس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی و معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد ضمن تشریح این مانور گفت: جمع آوری دستگاه های غیر مجاز  رمز ارز در قالب ۱۳ اکیپ عملیاتی شامل نماینده فنی، کارشناس حراست، نماینده و کارشناس سازمان صمت و ضابط قضایی ( نیروی انتظامی) انجام شده است .
مهندس آذری  گفت: هفته گذشته و در اولین عملیات جمع آوری رمز ارزها در مشهد از ۹ آدرس، تعداد ۳۹ مورد و در هفته جاری و در دومین عملیات نیز از ۹۹ آدرس، تعداد ۱۳۹ دستگاه رمز ارز کشف شده است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۰۶۴ دستگاه و با توجه به تلاش مضاعف همکاران مرتبط با موضوع در سال جاری تعداد ۴۹۳۶ دستگاه رمز ارز غیر مجاز کشف و ضبط شده است .

مهندس آذری گفت: از تمامی شهروندان تقاضا می شود گزارش محل استخراج رمز ارزهای غیرمجاز را به شماره تلفن ۳۱۷۰۳۴۳۰ اطلاع دهند و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت کنند.
شایان ذکر است در اجرای این مانور، امورهای برق فردوسی، خیام، طبرسی، ملک آباد، ثامن، فرهنگ، مهرگان، طرقبه شاندیز و رضویه همکاری و مشارکت کردند،که مجموعا از  سال گذشته  تا کنون  ۶۰۰۰ دستگاه استخراج غیر مجاز رمز ارز کشف وضبط شده است  و به گزارش های مردمی اقدام شده ،  مبلغ ۷۰  میلیون تومان  تخصیص یافته است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.