همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکل قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم رونمایی شد.

رونمائی از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکل قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در خجسته سالروز میلاد مبارک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء ، از سامانه جدید ثبت درخواست تاسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت و نیز سامانه ثبت درخواست تاسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن الکریم رونمائی شد.

این سامانه ها که طراحی آنها طی حدود 6 ماه صورت پذیرفته و از امروز جایگزین سامانه های قبلی می شوند، در محیطی مناسب، امن و کارآمد تر طراحی شده و در عین جامعیت، برای کاربران و متقاضیان از سهولت بیشتری برخوردار است.

با تکمیل فازهای بعدی این سامانه ها در روزهای آتی، شاهد کاهش نیاز به حضور و تردد متقاضیان دریافت مجوز و مدیران تشکل های قرآنی خواهیم بود و متقاضیان می توانند درخواست تأسیس تشکل قرآنی و مدارک مربوطه را از طریق مجازی ارائه نمایند.

خاطر نشان می سازد در حال حاظر بالغ بر 2000 موسسه و 8500 خانه قرآن و عترت تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور فعال هستند که امید می رود در آینده ای نزدیک تمامی تعاملات مدیران تشکل های مذکور با سازمان دارالقرآن الکریم و دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی از طریق این سامانه ها صورت پذیرد.

دسترسی به این سامانه ها هم اکنون در پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir امکانپذیر است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.