رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه از داخل و بیرون مدیریت سیستم شهری نامهربانی‌هایی نسبت به شورای پنجم صورت گرفته است، گفت: شاید در انتهای دوره پنجم، بعد از آن و یا در زمان ضرورت از این موضوعات صحبت کنم.

اطلاعی از مذاکره کلائی با شورای ششم ندارم/ نامهربانی‌های بسیاری با شورای پنجم شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری  در خصوص رایزنی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، برای شهردار شدن در شورای ششم، اظهار کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. با این حال شورای ششم شهر مشهد این اختیار را دارد که براساس شاخص‌ها و معیارهای خود انتخاب کند چه کسی شهردار شود. با این وجود من اطلاعی ندارم که چه اتفاقی میان آن‌ها افتاده است.

وی با بیان این‌که «شورای پنجم به آخر کار خود رسیده است»، خاطرنشان کرد: فراز و فرودهایی در زمان دوران شورای پنجم اتفاق افتاد است و در این دوران عنایت و نامهربانی‌ها به شورای پنجم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این‌که «از داخل و بیرون مدیریت سیستم شهری نامهربانی‌هایی نسبت به شورای پنجم صورت گرفته است»، تاکید کرد: رویکرد و اولویت ما در این دوره چهارساله کارآمدی، کار برای مردم و خدمت به مردم بوده است. با این رویکرد سعی کردیم که به مباحث حاشیه‌ای توجه نکرده و بها ندهیم.

حیدری با بیان این‌که «شاید در انتهای دوره پنجم، بعد از آن و یا در زمان ضرورت از این موضوعات صحبت کنم»، عنوان کرد: من صلاح نمی‌دانم در شرایط فعلی در خصوص این موضوعات صحبت کنیم. تمام توان و تلاش ما بر این است که در این بازه زمانی باقی‌مانده پروژه‌های نیمه تمام را تمام کنیم. همچنین تلاش ما بر این است که در این دوران باقی مانده به نحو مطلوب انتقال قدرت به شورای ششم را انجام دهیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نامهربانی به شورا سرعت ما را در برخی از کارها کند کرده است. این نامهربانی‌ها برخی موانع برای برخی از برنامه‌های ما ایجاد کرد. ما اولویت خود را بر این گذاشتیم که کار صورت بگیرد، ما به نفع انجام کار برای مردم از خیر انجام برخی از آن‌ کارها گذشتیم.

وی درخصوص ارزیابی‌ خود از شورای ششم شهر مشهد، اضافه کرد: من تنها برای شورای ششم آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.