رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی برای رئیس شورای عالی سیاسی یمن از مواضع این کشور در حمایت از دمشق قدردانی کرد.

تشکر بشار اسد از مواضع یمن در حمایت از سوریه

قدس آنلاین: بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی برای مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن از مواضع یمن در حمایت از ملت سوریه قدردانی کرد.

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته پیام تشکر و قدردانی از جانب بشار اسد دریافت کرد. پیش از این مهدی المشاط با ارسال پیامی برای بشار اسد، پیروزی او را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر سوریه تبریک گفته بود.

بشار اسد هم در پاسخ، پیامی برای مهدی المشاط فرستاد و در آن از مواضع حامیانه یمن از مردم سوریه، اراده آزاد و تصمیم مستقل آنان تقدیر و برای ملت یمن شکوفایی، خیر، صلح و ثبات پایدار و پیشرفت و توسعه بیشتر را آرزو کرد.

بشار اسد تاکید کرد: ما مشتاقانه با شما برای ادامه مشورت، رایزنی و هماهنگی میان سوریه و یمن و تقویت روابط دوجانبه در جهت حفظ منفعت دو ملت دوست همکاری و مشارکت می‌کنیم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اواخر مه (۲۸ مه) پیام تبریکی برای بشار اسد به مناسبت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ارسال کرده بود.

مهدی المشاط در پیام ارسالی به بشار اسد، موفقیت بزرگ روند برگزاری انتخابات سوریه را که یک پیروزی مهم بر توطئه‌ها محسوب می‌شود، تبریک گفت و آن را پیروزی سوریه بر طرح آمریکایی اسرائیلی دانست که به دنبال نابودی، شکاف و دودستگی و تجزیه سوریه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.