معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان، گندمکاران و پیمانکاران است و نمی‌خواهیم این پرداخت را به دولت بعد واگذار کنیم.

تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان و مطالبات گندمکاران و پیمانکاران قبل از تحویل دولت است

قدس آنلاین: محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، با بیان اینکه تلاش می کنیم دولت بعد با کمترین مشکل مواجه شود، اظهار کرد: در ۴۰ روز باقی مانده از عمر این دولت تلاش می‌کنیم مشکلات پیش‌روی مردم را رفع کنیم تا دولت بعد با کمترین مشکل مواجه باشد.

وی تصریح کرد: خود را موظف و مسوو ل به پاسخگویی در قبال قول‌ها و وعده‌های خود می‌دانیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دشمنان صرفا قطعنامه صادر نمی‌کنند بلکه به لحظه رصد می‌کنند که چگونه می‌توان راه‌های تنفس کشور را قطع کرد.
وی با اشاره به اینکه می‌توانیم با انسجام ملی در مقابل دشمنان بایستیم و مشکلات را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: در سفر قبل به گلستان تعهد اجرای ۳۹ طرح با اعتبار ۸۹۳ میلیارد تومان را دادم که بیش از یک‌هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شد.
نوبخت گفت: مسوولیتی را قبول کرده‌ایم و تلاش کردیم با استواری و مقاومت مشکلات را رفع کنیم.
وی ادامه داد: برای موفقیت دولت سیزدهم دعا می‌کنیم چرا که هدفی مشترک داریم و آن کاستن سختی‌ها و فشارها به مردم است.

 نمی‌خواهیم پرداخت مطالبات را به دولت بعد واگذار کنیم
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان، گندمکاران و پیمانکاران است و نمی‌خواهیم این پرداخت را به دولت بعد واگذار کنیم.
نوبخت گفت: طرح‌های بسیار ارزشمندی در این دولت انجام شده که برای دولت بعد به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.