دیدار امروز استقلال و گل‌گهر سیرجان با توجه به تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر / جنگ استاد و شاگرد بر سر سهمیه

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان مجیدی امروز جمعه چهارم تیر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال در حالی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌روند که با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این مسابقه فرصت خوبی برای آبی‌هاست تا در ادامه خود را به صدر جدول نزدیکتر کنند، اما شاگردان قلعه‌نویی که از ۹ بازی گذشته خود تنها دو شکست در کارنامه دارند با ۳۵ امتیاز در رده چهارم جدول و یک پله پایین‌تر از استقلال حضور دارند. 

تیم گل‌گهر برای اینکه خود را به جمع سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی فصل بعد برساند از انگیزه‌های زیای برخوردار است و مطمئنا حریف سختی برای آبی‌های پایتخت در دیدار امروز خواهند بود.  

استقلال در بازی امشب به صورت حتمی محمد رشید مظاهری، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته ،غفوری  و هروویه میلیچ را در اختیار نخواهد داشت اما حضور احمد موسوی و فرشید اسماعیلی  در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی نشان داد که در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند به ترکیب ملحق شوند.

سیدحسین حسینی که مقابل صنعت نفت و پدیده موفق به کلین شیت شده برای سومین بازی متوالی درون دروازه می‌ایستد و در سودای سومین کلین شیت متوالی خواهد بود. در خط دفاعی به نظر می‌رسد همانند بازی گذشته محمدحسن مرادمند، عارف غلامی و سیاوش یزدانی حضور داشته باشند و احمد موسوی و محمدنادری بازیکنان کناری استقلال باشند.

در خط میانی مهدی پور و مسعود ریگی که به بازیکنان اصلی تیم تبدیل شده در کنار رضاوند بازی می‌کنند و در غیاب دیاباته در خط حمله آرمان رمضانی، مهدی قایدی بازی خواهند کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، مرادمند- احمد موسوی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، آرمان رمضانی

کد خبر 609984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.