رییس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: طی سه ماه نخست امسال تفاهمنامه ساخت ۷۰ طرح آموزشی با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال با خیران این استان به امضا رسیده است.

انعقاد تفاهمنامه ساخت ۷۰ طرح آموزشی با خیران خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم بابایی  در حاشیه بهره‌برداری از سه طرح آموزشی در سبزوار  افزود:اداره کل نوسازی در قالب اجرای طرح‌های مشارکتی، با کمک خیران، استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی و حذف بخاری‌های نفتی مدارس خراسان رضوی و احداث سرویس‌های بهداشتی مدارس را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی همواره در زمینه مشارکت‌ خیران مدرسه ساز رتبه برتر کشور را داشته است و محرومیت زدایی و توسعه فضاهای آموزشی در حاشیه شهر مشهد نیز از مواردی است که با مشارکت خیران در دست پیگیری قرار دارد.

رییس اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: سه هزار میلیارد ریال طرح آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بابایی افزود: ۵۰۰ طرح آموزشی در قالب هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان خراسان رضوی در دست اجراست که این مدارس از ابتدای مهرماه پذیرای استقبال از دانش آموزان خواهد شد.

وی ادامه داد: مراحل اجرایی ۷۰۰ طرح آموزشی دیگر در  خراسان رضوی آغاز شده است که سال گذشته ۵۰ درصد این طرح‌ها در قالب ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت خیران مدرسه ساز به بهره‌برداری رسیده است

سه طرح آموزشی با هزینه ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیران کشور در سبزوار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.