پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، محمد قائینی نیازآبادی امروز از محل یگان امداد شهرستان مشهد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در خواف منتقل شد.

 پیکر شهید محمد قائینی نیازآبادی در مشهد تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، شهید محمد قائینی نیازآباد با حضور فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی و خانواده معزز آن شهید گرانقدر برگزار شد.

سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی، ضمن تبریک و تسلیت به مادر و پدر و همسر شهید ستوان‌ یکم محمد قائینی نیازآباد، از خداوند متعال، صبر جزیل برای آنان خواستار شد و گفت: مفتخریم که انقلاب اسلامی ایران، نیروی هایی فداکار و ایثارگر را در تمام عرصه‌های امنیت، شاهد است.

شهید محمد قائینی نیازآباد روز گذشته حین انجام ماموریت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی در محدوده شهرک طرق مشهد سریعا به محل اعلامی اعزام، که سارق به محض رویت پلیس، در اقدامی ناجوانمردانه و جنون آمیز، افسر گشت را که راکب موتور سیکلت بود زیرگرفته و متواری شد؛ متاسفانه در این حادثه ستوان‌یکم محمد قائینی نیازآبادی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل و راننده خودرو مذکور توسط پلیس سریعا دستگیر شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر صبح امروز از محل یگان امداد شهرستان مشهد تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش در خواف منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.