بجنورد- با حضور قائم‌مقام کمیته امداد ۲۱ واحد مسکونی به همراه لوازم ضروری زندگی به مددجویان استان خراسان شمالی تحویل شد.

واگذاری ۲۱ واحد مسکونی به مددجویان استان خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مراسم واگذاری ۲۱ واحد مسکونی در منطقه محروم «کالشور» خراسان شمالی، با حضور قائم‌مقام کمیته امداد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی برگزار شد.

مصطفی خاکسار، قائم‌مقام کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از همراهی بنیاد مسکن، گروه‌های جهادی و خیران برای ساخت این واحدهای مسکونی گفت: بیش از سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان برای ساخت این پروژه مسکونی هزینه شد که از این میزان ۱.۵ میلیارد تومان از منابع کمیته امداد، یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن و مابقی از سوی گروه صنعتی گلرنگ تامین اعتبار شد.

وی به اقدامات انجام شده برای تامین اثاثیه منزل مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: برای تمام خانواده‌هایی که امروز صاحب مسکن شدند، لوازم ضروری منزل خریداری شده و به آنان واگذار می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد خاطرنشان کرد: برای خرید لوازم ضروری شامل اجاق گاز،  فرش و آبگرمکن واحدهای مسکونی ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین برای تامین ۲۱ دستگاه یخچال مورد نیاز این مددجویان بیش از ۱۰۵ میلیون تومان اعتبار از سوی شرکت گلرنگ اختصاص یافت.

خاکسار مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه تامین لوازم ضروری این مددجویان را ۲۸۵ میلیون تومان عنوان کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۰۰ خانوار مددجوی استان خراسان شمالی فاقد مسکن هستند، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، طی دو سال آینده تمام این خانواده‌ها صاحب مسکن می‌شوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.