مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهر مشهد از برقراری بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ این سازمان طی هفت روز خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۶ هزار و ۷۲۹ تماس آن مزاحمی بوده است.

 ۶ هزار و ‌۷۲۹ تماس مزاحمی با آتش‌نشانی مشهد در هفته اخیر

به گزارش قدس آنلاین، محسن مجتبی‌پور گفت: براساس استخراج و پالایش داده‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش‌نشانی مشهد، از تاریخ ۳ لغایت ۹ تیرماه سال جاری ۱۳ هزار و ۸۶۵ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس ۶ هزار و ۷۲۹ تماس آن مزاحمی بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: در این مدت در مجموع ۵۰۲ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۸۱ مورد آن اطفاء حریق و ۳۲۱ عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است.

وی بیان کرد: در ماموریت‌های اعزامی طی این مدت ۲ هزار و ۶۳۸ آتش‌نشان حضور داشته‌اند و به وسیله ۸۶۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی این ماموریت‌های امدادی انجام شده است.

مجتبی‌پور خاطرنشان کرد: طی همین مدت ۹۸۷ هزار و ۳۵۱ مترمربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی و همچنین ۶۰ بازدید پیشگیرانه توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی شهر مشهد عنوان کرد: همچنین در این مدت به همت اداره آموزش معاونت پیشگیری، نظارت و آموزش آتش‌نشانی مشهد در مجموع در حوزه‌های مختلف شامل آتش‌نشانان داوطلب، اصناف و ادارات، هنرستان کاردانش و دانشگاه علمی کاربردی بیش از هزار و ۴۹۰ نفر ساعت آموزش‌های مرتبط با آتش‌نشانی برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.