بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اعلام وضعیت آب استان از سوی وزارت نیرو همچنین بر نگاه ویژه مدیران برای حضور سرمایه‌گذار در استان تأکید کرد.

وزارت نیرو وضعیت آب خراسان شمالی را اعلام کند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با ابراز گلایه از وزارت نیرو مبنی بر اعلام نکردن وضعیت آب استان گفت: اگر خراسان شمالی دچار کم‌آبی است باید سهم استان در طرح‌های ملی تأمین آب مانند انتقال آب از دریای عمان لحاظ شود

وی بابیان اینکه نگرانی‌ها در مورد کمبود آب وجود دارد اما نباید منجر به تعطیلی سایر امور شود، افزود: پاسخ منفی وزارت نیرو به درخواست استان مبنی بر لحاظ سهم استان در طرح‌های ملی تأمین آب به معنای برخورداری استان از آب کافی است و بنابراین سازمان‌ها و شرکت‌های وزارت نیرو در استان باید برای انجام سرمایه‌گذاری‌ها مجوزهای لازم را صادر کنند.

شجاعی با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه بیمه تأمین اجتماعی و بالا بودن تعداد مددجویان نهادهای حمایتی در استان، افزود: حضور بخش خصوصی موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار خواهد شد و بدانید با قوانین موجود در سایر استان سرمایه‌گذاری‌های فراوانی انجام می‌شود.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر اینکه حتی یک ریال از اعتبارات تملک دارایی سرمایه استانی نباید برگشت بخورد، افزود: مدیران نسبت به جذب اعتبارات در بازه زمانی اعلام‌شده اقدام کنند.

شجاعی بابیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و قضایی استان در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: مدیران باید نگرانی‌های خود را اعلام کنند تا کارهای مردم روی زمین نماند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.