شهرکرد- رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع گفت: شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت، سیستم مدیریت زیست محیطی و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت از شرکت SGS سوئیس گردید.

شرکت فولاد گواهینامه‌های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت سیستم مدیریت زیست محیطی را دریافت کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ چهارمحال و بختیاری؛ غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفید دشت، با اعلام این خبر اظهار کرد: این شرکت در مسیر نقشه راه توسعه خود، با برنامه ریزی، تلاش و همت مدیران و کارکنان، موفق به استقرار، پیاده سازی و دریافت گواهینامه های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت بر اساس استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸سیستم مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵و تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵از شرکت SGS گردید.
وی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان و مشاوران شرکت، تلاش و همکاری صمیمانه تمامی واحدها و پشتیبانی های شرکت فولاد مبارکه، عنوان کرد: به کارگیری و استقرار استانداردهای مدیریتی، قطعا فرایندهای شرکت را بهبود بخشیده و تعالی سازمانی را میسر می‌سازد.
میترا شکوهی رئیس واحد ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت نیز ضمن تشکر از همکاری صورت گرفته در خصوص کسب گواهینامه‌های مذکور، تصریح کرد: این شرکت در جهت مدیریت و بهبود فرایندها، ارتقای سطح ایمنی و بهداشت و حفاظت از محیط زیست، ضمن توجه به شرایط پاندومی کرونا و با رعایت کلیه موارد مربوط به حفظ و امنیت اطاعات در تاریخ ۸ و ۹ تیرماه سال جاری، از سوی شرکت SGS مورد ممیزی از راه دور قرار گرفت و توانست گواهینامه های مربوطه را اخذ کند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با استقرار و پیاده سازی این استانداردها در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، تداوم موفقیت ها و افتخارات این شرکت را شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.