عضو هیات رئیسه مجلس درباره تلاش معاون وزیر نفت برای تجلیل نمایندگان مجلس از وی اظهار داشت: متاسفانه برخی معاونین و مدیران دولت حسن روحانی بدنبال سفید کردن پرونده خود هستند در حالی که نقش بزرگی در سیاه کردن زندگی مردم دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس: معاون وزیر نفت برای نامه تقدیر از خود در مجلس امضا جمع می‌کند

قدس آنلاین: علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دست به دست شدن نامه خود نوشته معاون وزیر نفت برای دریافت تاییده و تقدیر و تجلیل نمایندگان مجلس از وی که، اظهار داشت: اواخر دولت آقای روحانی اقدامات شگفت‌انگیزی انجام می‌شود؛ یکی از این کارها که در برخی وزارتخانه‌ها و نهادها در حال انجام است امحاء اسناد است؛ ‌چراکه برخی اسناد مربوط به نورچشمی‌ها است و می‌کوشند آن را به دولت بعد منتقل نکنند و عملا دستگاه‌های خردکن در بخش‌های مختلف قوه مجریه در حال فعالیت است.

وی افزود: متأسفانه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در پایان دولت آقای روحانی آن است که برای آنکه برخی افراد در دولت آینده (دولت سیزدهم) نقش داشته باشند، جمع‌آوری نامه تقدیر و تجلیل از آنهاست، این در حالی است که این افراد بخشی از استوانه‌ها و محور وضعیت فعلی و معیشتی و تضعیف اقتصاد کشور محسوب می‌شوند؛ این افراد تلاش می‌کنند در همین راستا تاییدیه‌هایی از نمایندگان مجلس و... دریافت کنند و بنا دارند کارنامه‌ای سفید از خود باقی بگذارند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: افراد مذکور به بهانه آنکه کارشان تخصصی‌ است تلاش دارند تا رفتارهای خود را غیرسیاسی جلوه داده و کارنامه‌ای روشن و سفید از خود باقی بگذارند، در حالی که عملکردشان سیاه است.

سلیمی گفت: برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی در زمینه تقدیر و تجلیل و دریافت نامه از نمایندگان مجلس در پایان دولت آقای روحانی اقداماتی را شروع کرده‌اند و معاونین بعضی وزراء کارهای خود را انجام داده و لابی‌هایشان را با نمایندگان مجلس آغاز کرده‌اند و در این نامه‌ها اعلام کرده‌اند که ما کارشناس هستیم و مدیران بالادستی ما را مجبور به انجام برخی کارها کرده‌اند و ما در عملکرد دولت نقشی نداشته‌ایم.

وی افزود: برخی معاونین وزرا برای اینکه بتوانند نامه تقدیر و تجلیل از نمایندگان مجلس بگیرند، در مکتوبه‌های خود انتقادات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده‌اند و تصور می‌کنند با این کار می‌توانند کارنامه سیاه‌شان را سفید کنند و می‌کوشند پرونده‌شان را پاکسازی کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه برخی معاونین و مدیران کل وزارتخانه‌ها و نهادها و سازمان‌ها تِی در دست خود گرفته‌اند و سعی می‌کنند پرونده و عملکردشان را پاک کنند و ما شاهد آن هستیم که پاکشوماهای واقعی در اثر رفتارهای سیاسی این قشر از مدیران تجلی پیدا کرده است؛ در پایان دولت حسن روحانی ماشین امضای قوه مجریه به کار افتاده و سعی می‌کنند امضاهای طلایی ردوبدل کنند.

سلیمی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: وکلای مردم در مجلس بایستی مراقب بوده و هر نامه‌ای را امضاء نکنند؛ چراکه معاونین و مدیران کل وزارتخانه‌ها به دنبال پاک کردن سوابق منفی خود از پرونده‌شان هستند، در حالی که آنها در بدبختی‌های فعلی مردم نقش داشته‌اند که می‌توانند به قطع برق، گرانی بنزین، حذف کارت سوخت، گرانی مرغ، صف خرید کالاهای اساسی و نهاده‌های و... اشاره کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.