۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 759746

تیم ملی اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ برابر انگلیس ۴برصفرشکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

تمجید شوا از قدرت سه شیرها

مردان ساوت گیت حالا در آستانه فینال باید با دانمارکی‌ها بجنگند. غرش سه شیرها مقابل شاه‌جغدها سبب هراس تیم‌هایی چون ایتالیا و اسپانیا شده است. شوچنکو، سرمربی اوکراین از نمایش انگلیس بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و معتقد است آن‌ها می‌توانند این بار بهتر از جام جهانی ۲۰۱۸ ، جایی که در مرحله نیمه نهایی توسط کرواسی حذف شدند، عمل کنند.

شوچنکو در پاسخ به این پرسش که انگلیس چقدر می‌تواند در این مسابقات خوب باشد، گفت: «من فکر می‌کنم انگلیس بسیار عمل‌گرا و نتیجه‌بخش بازی کرد. آن‌ها از جناحین قدرتمند خود استفاده کردند، از اشتباهات ما بهره بردند و در سطحی بالا بسیار خوب بازی کردند.

آن‌ها بازی را کنترل می‌کردند، اما جاهایی هم بود که ما اشتباه کردیم و واقعاً نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم.گاهی اوقات لحظات خوبی داشتیم، فرصت‌های خوبی داشتیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم. تیم انگلیس، چه به صورت انفرادی و چه به صورت تیمی، قدرتمند است و آن‌ها مربی بزرگی دارند. من می‌بینم این تیم می‌تواند در فینال بازی کند».

بازی در ورزشگاه المپیکو تنها بازی انگلیس در خارج از ومبلی بود. هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیده‌اند، سه بازی مرحله گروهی خود را در خانه انجام داده‌اند؛ انگلیس در لندن، ایتالیا در رم، دانمارک در کپنهاگ و اسپانیا در سویا.

شوچنکو معتقد است این تصادفی نیست و اظهار داشت: «من فکر می‌کنم این یک مزیت بزرگ است. اول از همه شما بازی‌ها را در استادیوم خودتان انجام می‌دهید.مجبور به سفر نیستید، در زمین خود تمرین می‌کنید، همه کارکنان را در دسترس خود دارید. این مورد کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند».

آندری یارمولنکو، کاپیتان اوکراین، نیز مانند شوچنکو از نمایش انگلیس تمجید کرد و پس از این شکست گفت: «من معتقدم انگلیس کاملاً شایسته پیروزی بود.

به آن‌ها تبریک می‌گویم و برای آن‌ها در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. بله امشب ما شکست خوردیم، اما باید نگاه کنیم که به چه کسانی باخته‌ایم. به نظر من ما به یکی از بهترین تیم‌های جهان باختیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.