مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد از تشکیل ۸۵ فقره پرونده تخلف در زمینه فروش مرغ در سطح واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ گرم و مسدود سازی ۷ کد کشتار مربوط به تامین‌کنندگان مرغ گرم در سطح عمده فروشی در مشهد خبر داد.

 مسدودسازی کد کشتار ۷ تامین‌کننده مرغ گرم در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص بازرسی‌های انجام شده در زمینه عرضه مرغ گرم از ابتداء تیر ماه سال جاری و گرانفروشی مرغ در مشهد، اظهار کرد: از ابتداء تیرماه تا امروز با بازرسی‌های صورت گرفته ۸۵ فقره پرونده تخلف در سطح واحدهای صنفی عرضه‌کننده مرغ گرم تنظیم و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها حدود ۶۰۲ میلیون ریال است.۵۹ فقره از این پرونده‌ها مربوط به گرانفروشی،۱۷ فقره مربوط به عدم درج قیمت ،۴ فقره عرضه مرغ گرم خارج از شبکه و ۴ فقره آن تقلب بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد همچنین از مسدودسازی کد کشتار ۷ تامین کننده مرغ گرم در سطح عمده فروشی در مشهد خبر داد و گفت: از ابتداء تیر ماه تا امروز به دلیل اینکه تامین‌کنندگان مرغ گرم در سطح عمده فروشی قیمت مصوب عمده فروشی را رعایت نکرده‌اند کد کشتار آنها از طریق نامه اتاق اصناف و دامپزشکی مسدود شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.