معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ظرف دو هفته گذشته بیمارانی که به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه می‌کنند، ۵۰ درصد افزایش یافته‌اند.

 افزایش ۵۰ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز منتخب کرونا در خراسان رضوی

به گزارش  قدس آنلاین،  دکتر مهدی قلیان از قرار گرفتن مشهد مقدس در شرایط قرمز کرونایی خبر داد و با اشاره به اینکه در شرایط قرمز فقط رده‌های شغلی یک اجازه فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: مراکز جامع خدمات سلامت تا ساعت ۱۹ به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند و در برخی از مراکز که حجم بیماران بالا است خدمات تا ساعت ۲۱ ارائه می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه پاسخگویی تست بیماران ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه حجم بیماران افزایش چشمگیری یافته است از همین رو شهر مشهد وارد شرایط قرمز شد.

وی بیان کرد: ظرف دو هفته گذشته بیمارانی که به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه می‌کنند، ۵۰ درصد افزایش یافته‌اند.

قلیان با بیان اینکه در حال حاضر افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی در خراسان رضوی در حال افزایش است اظهار کرد: تمامی مراکز بیمارستانی اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی و مراکز منتخب کرونا برای خدمات‌رسانی و پذیرش بیماران آماده هستند اما به طور حتم با افزایش تعداد بیماران کیفیت خدمات‌رسانی می‌تواند تحت تاثیر قرار گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه  موضوع کرونا جدی است و نباید به آن نگاه ساده انگارانه داشت، اظهار کرد: به طور حتم کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا تنها با همکاری‌های موثر مردم امکان‌پذیر است، بنابراین از عموم مردم درخواست می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و استفاده از ماسک تا حد امکان در خانه بمانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.